گوشی گلکسی اس 10 مدل 5G

گوشی گلکسی اس 10 مدل 5G در MWC 2019 معرفی می‌شود

سامسونگ قصد دارد اولین شرکتی باشد که توانسته دستگاهی با پشتیبانی از شبکه 5G را معرفی کند. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند گوشی گلکسی اس 10 مدل 5G در آینده‌ای نزدیک و در MWC 2019 معرفی می‌شود.

شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی فضا برای معرفی گوشی گلکسی اس 10 (Galaxy S10)، پرچمدار جدید خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا است. خبرهای منتشرشده نشان می‌دهند غول تکنولوژی کشور کره جنوبی، چهار مدل از پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. یکی از آن‌ها قابلیت پشتیبانی شبکه 5G را دارد؛ اینطور که پیداست، شرکت سامسونگ قصد دارد این مدل را در MWC 2019 معرفی می‌کند.

همایش سالانه موبایل که در بارسلونا برگزار می‌شود، مکانی ایده‌آل برای معرفی دستگاه‌های جدید در بازار گوشی‌های هوشمند بوده و جای تعجب نیست که شرکت سامسونگ قصد معرفی پرچمدار خود را در طول این همایش داشته باشد. لازم به ذکر است که تمام مدل‌های گوشی گلکسی اس 10 قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را ندارند.

شرکت سامسونگ قصد دارد با معرفی این تلفن همراه جدید در کنگره جهانی موبایل، اولین شرکتی باشد که موفق به راه‌اندازی تلفن همراه نسل پنجم شده است. گوشی نسل پنجم سامسونگ در تعداد محدود تولید خواهد شد و در برخی از بازارهای موردنظر آن عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد ابتدا گوشی گلکسی اس 10 مدل 5G در کشور کره جنوبی و سپس ایالات متحده آمریکا عرضه شود؛ لازم به ذکر است که دو کشور کره و آمریکا در نیمه اول سال 2019 میلادی آماده استفاده از شبکه 5G خواهند شد.

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که این مدل از گوشی گلکسی اس 10 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ و چهار سنسور دوربین در عقب و همچنین یک سنسور دوربین در جلوی دستگاه با قابلیت سنسور تشخیص 3 بعدی است. علاوه بر این، آخرین تراشه کوالکام برای گوشی‌های با وضوح بالا یعنی اسنپدراگون 855 به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را در این گوشی هوشمند سامسونگ خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه