رندر مفهومی گلکسی M20 سامسونگ

رندر مفهومی گلکسی M20 سامسونگ، طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

دست‌اندرکاران یک وب‌سایت آلمانی بر اساس اطلاعات و تصاویر افشا شده‌ی اخیر، رندر مفهومی گلکسی M20 سامسونگ را خلق کرده‌اند تا چهره این گوشی میان رده را پیش از معرفی رسمی، به مخاطبان خود بشناسانند.

سامسونگ در حال انجام تدارکات لازم برای معرفی سری جدید Galaxy M است. انتظار می‌رود اعضای این خانواده، با قیمت مناسبی عرضه شوند تا توان رقابت با محصولات اقتصادی برندهای چینی را داشته باشند. شایعات از رونمایی گوشی های گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ در ژانویه 2019 حکایت دارند. همچنین گزارش شده است که کمپانی کره‌ای روی مدل ام ۳۰ هم کار می‌کند تا اندکی پس از دو مدل اول، آن را نیز وارد بازار نماید. فعلا اما می‌توانیم از طریق رندر مفهومی گلکسی M20 که در وب‌سایت AllAboutSamsung انتشار یافته است، با چهره این گوشی آشنا شویم.

رندر مفهومی گلکسی M20

رندر مفهومی گلکسی M20 سامسونگ

تصویر بالا، گلکسی M20 را نخستین محصول سامسونگ با نمایشگر Infinity-U جلوه می‌دهد. این نوع طراحی، یادآور برخی از گوشی های چینی است که اخیرا با طراحی ناچ استایل قطره آبی عرضه شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ضخامت این گوشی، 8.8 میلی‌متر و سایز صفحه نمایش LCD آن، 6 اینچ با وضوح 2340 در 1080 پیکسل (+HD) خواهد بود. انتظار می‌رود تراشه اگزینوس 7885 همراه با 3 گیگ رم، قدرت پردازش دستگاه را تامین کند و در نسخه‌های 64/32 گیگابایتی روانه بازار شود.

همچنین اطلاعات جدیدی حاصل شده است که به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی باتری گلکسی ام 20 اشاره دارد. مشخصات اپتیک این گوشی هوشمند، شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و دوربین دوگانه 5+13 مگاپیکسلی در قاب پشتی می‌شود. از اندروید 8.1 اوریو نیز به عنوان سیستم عامل دستگاه یاد کرده‌اند. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، این محصول در کشور هند با قیمت 15 هزار روپیه (معادل 215 دلار) به فروش می‌رسد؛ اما ظاهرا راهی بازارهای دیگری از جمله کشورهای اروپایی (فرانسه، آلمان، انگلستان، لهستان و اسکاندیناوی) نیز خواهد شد.

در سوی دیگر، سامسونگ گلکسی ام 10 یک محصول رده ابتدایی خواهد بود. تاییدیه Wi-Fi  اخیرا اخذ شده‌ی دستگاه، خبر از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پشتیبانی آن از وای-فای 2.4GHz می‌دهد. وجود تراشه اگزینوس 7870، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/16 گیگابایتی نیز در این گوشی ارزان‌قیمت که حدود 10 هزار روپیه (140 دلار) قیمت خواهد داشت، محتمل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. امیدواریم چراغ اعلان نوتیفیکیشن – صفحه همیشه روشن نیز تعبیع شده باشد ….

  2. بدک نیس ولی عالی هم نیس

  3. یبار دیگ نشون داده بود فک کنم