گوشی هواوی میت 20 آر اس

گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین وارد خاورمیانه شد

گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate 20 RS Porsche Design) وارد خاورمیانه شد. در مراسمی که در برج خلیفه دبی برگزار شد، آغاز عرضه این گوشی گران‌قیمت به گوش جهانیان رسید.

هواوی بار دیگر چراغ‌های بلند برج دنیا یعنی برج خلیفه را روشن کرده تا آغاز عرضه گران‌بهاترین تلفن هوشمند پورشه دیزاین یعنی هواوی میت 20 آر اس (Huawei Mate 20 RS) را به گوش جهانیان برساند. پیش فروش این دستگاه‌های منحصرا قرمزرنگ تا 20 دسامبر در دبی انجام خواهد شد و کاربران برای اینکه این دستگاه را در 21 دسامبر داشته باشد، کمتر از چند روز فرصت خواهند داشت.

گوشی هواوی میت 20 آر اس

این محصول که تلفیقی از همکاری میان هواوی و پورشه دیزاین است، با نام کامل PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 عرضه شده تا ابتکار و خلاقیت جهانی در کنار کارایی و طراحی لوکس را در یک محصول گرد آورد. این گوشی لوکس قرمزرنگ مشخصات سخت افزاری قابل توجهی دارد که 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت رام از جمله آن‌هاست. همچنین این محصول، یکی از گرانترین تلفن‌های بازار است و با قیمت 7099 درهم در ایالات متحده عربی عرضه می‌شود.

جین ژیائو، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای هواوی می‌گوید:

ما خوشحالیم که خاورمیانه برای معرفی تعداد محدودی گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین انتخاب شده است. این محصول که برای افراد خبره و علاقه‌مند به محصولات لوکس طراحی شده، به صورت یکپارچه‌ کارایی و خلاقیت در تلفن‌های هوشمند را با طراحی شگفت‌آور تلفیق کرده است. هواوی همواره متعهد بوده که به مشتریانش بهترین کلاس فناوری، دستگاه‌های نوآورانه و محصولاتی با کیفیت استثنایی را عرضه کند. با محصول PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS، مشتریان ما می‌توانند از فناوری پیشگام و سبک مبتکرانه‌اش لذت ببرند.

سری Huawei Mate 20 که اواخر اکتبر در خاورمیانه عرضه شد، سر و صدای زیادی به پا کرد. بالاترین مدل آن یعنی هواوی میت 20 پر حتی پیش از آن که به عرضه عمومی عادی در امارات متحده برسد، در مرحله پیش‌فروش به فروش بالایی دست پیدا کرد، به طوری که به یکی از موفق‌ترین محصولات ارائه شده در این کشور تبدیل شد.

گوشی هواوی میت 20 آر اس

هواوی با فناوری نوظهورش هوش مصنوعی را به گوشی های هوشمند وارد کرده و آینده‌ تلفن‌های هوشمند را به عنوان ابزاری باهوش در جهت درک کاربران و تلاش معنادار برای دسترس‌پذیری آنها، شکل‌دهی می‌کند. هواوی به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه فناوری، بخش قابل توجهی از فروش سالانه‌اش را بر روی تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است. در سال 2017 میلادی، 13.23 میلیارد دلار معادل 14.9 درصد از سود کلی‌اش را به این امر اختصاص داد.

گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین بار دیگر شاخص‌های کلیدی تلفن‌های هوشمند را ارتقا داده است. به غیر از طراحی زیبا و ظریف، ویژگی‌های جدید فوق‌العاده این محصول مثل سیستم انقلابی دوربین ماتریسی متشکل از اولین دوربین سه‌گانه‌ی لایکا (Leica triple camera) به همراه لنزهای اولترا واید، باتری‌های بسیار بادوام و قابلیت جدید شارژ معکوس قابل ذکر هستند.

ویژگی‌های گوشی هواوی میت 20 آر اس

طراحی منحصربه‌فرد

خوش‌دست بودن، لطافت، لبه‌های گرد و پوشش تماما چرم خالص و شیشه در کنار کارایی افسانه‌ای این تلفن هوشمند و در عین حال بدنه ضدضربه و محکم، منعطف و قابل کنترل آن، به معنای حقیقی کلمه آن را شایسته‌ تشویقی طولانی می‌کند. طراحی اسپورت RS این محصول در کنار دوربین با سیستم ماتریس دوبه‌دو همراه شده و به عنوان قابلیت ممتاز سری Mate 20 مطرح شده است.

قابلیت‌های عکسبرداری بی‌همتا

اولین لنز واید لایکا در دوربین سه گانه‌ی لایکا جمع شده تا کاربران بتوانند نماهایی عریض‌تر و بدون انقطاع، خواه از زاویه افقی و خواه عمودی داشته باشند. در این دوربین، تصویربرداری از بناهای یادبودی بزرگ مانند اهرام ثلاثه، آسمان خراش‌ها، گروه افرادی که قرار است در یک فریم قرار بگیرند، بدون کراپ کردن عکس یا استفاده از فناوری مانند پاناروما امکان‌پذیر است! این لنز واید همچنین از امکان ماکروفتوگرافی که عکاسی از فاصله نزدیک است، نیز پشتیبانی می‌کند. با گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین می‌توانید از اشیایی در فاصله دو و نیم سانتی‌متری عکس بگیرید و همچنان یک عکس بی‌نقص و واضح داشته باشید.

گوشی هواوی میت 20 آر اس

البته قابلیت‌های نوآورانه‌ بیشتری هم در دوربین یافت می‌شود؛ مثلا مد سینمایی با بهره‌مندی از هوش مصنوعی وجود دارد که از طریق قابلیت‌های پردازشی هوش مصنوعی فراهم شده و کاربران را قادر می‌سازد با ویدئوهایشان به سادگی کاری کنند گویی اینکه بخشی از یک فیلم پرفروش هالیوودی است! تنظیم و تغییر آسان در رنگ، اشباع، نور تصاویر در این دوربین و دربرگیری حالت‌های پیش فرض که به طرز شگفت‌انگیری محیط تصاویر را زیبا می‌کنند، لحظات را با تمام شکوهش جاودانه خواهند کرد.

افزایش عمر باتری و شارژ شدیدا سریع

با باتری 4200 میلی‌آمپری این محصول، کاربران می‌توانند یک روز کامل را به طور فشرده با گوشی کار کنند و نگران این نباشند که شارژ گوشی به پایان برسد. این دستگاه همچنین همراه با آداپتور سوپرشارژ هواوی 40W عرضه شده که همان‌طور که از نامش پیداست، باتری را با سرعت بسیار بالایی شارژ می‌کند. این دستگاه می‌تواند تنها در سی دقیقه 70 درصد باتری را شارژ کند. در عین حال از آنجایی که اولویت با ایمنی مشتری است، این محصول در حین فرایند شارژ کامل ایمن است و دستگاه در دمای پایین نگه داشته می‌شود. این قابلیت مورد تایید سازمان TUV آلمان قرار گرفته است؛ سازمان استاندارد آلمانی که سخت‌ترین معیارهای ایمنی را در سطح جهانی داراست.

احراز هویت خلاقانه و ایمن

محصول PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS، حریم شخصی کاربران را بسیار جدی می‌گیرد و از قابلیت‌های فوق پیشرفته و کارآمد بهره می‌برد که امکان خطا در آن صفر است. سنسور اثر انگشتی که درون صفحه قرار گرفته اثر انگشت کاربر را تشخیص می‌دهد و در کسری از ثانیه دستگاه باز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چ ست قشنگی خخخخ

  2. قرمزش چقدر خوش رنگه

  3. عبدالحمید باقرزاده

    به نظر گوشی از قابلیت بالایی برخوردار است. ای کاش می توانستم یکی از این مدل را خریداری کنم.