هدیه همراه اول برای شب یلدا

هدیه همراه اول برای شب یلدا ؛ مکالمه نامحدود و جوایز ویژه

همراه اول به مناسبت شب یلدا برای مشترکان خود طرح‌های ویژه‌ای مانند مکالمه نامحدود و تخفیف خرید مودم در نظر گرفته است. در ادامه از جزئیات هدیه همراه اول برای شب یلدا مطلع می‌شویم.

اپراتور همراه اول به مناسب شب یلدا جوایز ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. کاربران برای دریافت هدیه همراه اول می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین این اپراتور امکان شرکت در قرعه کشی سیم‌کارت 0912 و تخفیف ویژه برای خرید مودم را پیدا کنند. همچنین همراه اول برای مشترکان خود طرح مکالمه نامحدود در نظر گرفته است که کاربران با خرید بسته شب‌های روشن می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند. در ادامه به طور کامل‌تر، هدیه همراه اول برای شب یلدا را معرفی می‌کنیم.

هدیه همراه اول

جزئیات هدیه همراه اول برای شب یلدا

هدیه اول:

مشترکان می‌توانند از تاریخ 27 آذرماه تا 3 دی‌ماه 1397 با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و خرید از آن، در قرعه‌کشی جوایز ویژه شرکت کنند. جوایز این فروشگاه به شرح زیر است:

  • هر کاربری که از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول مواردی مانند شارژ، بسته اینترنت و مودم بخرد، در قرعه‌کشی روزانه سیم کارت 0912 شرکت داده می‌شود.
  • مشترکان همراه اول می‌توانند در فروشگاه آنلاین همراه اول ثبت‌نام کنند و با خرید بیشتر، شانس خود را برای قرعه‌کشی سیم‌کارت 0912 و بسته‌های اینترنتی افزایش دهند.
  • هر کاربر می‌تواند با یک ثبت‌نام ساده در فروشگاه آنلاین همراه اول، کد تخفیف خرید مودم دریافت کند.

هدیه همراه اول برای شب یلدا

هدیه دوم:

همراه اول به مناسبت شب یلدا برای تمامی کاربران خود مکالمه نامحدود شبانه در نظر گرفته است تا مشترکان این اپراتور بدون هیچ دغدغه‌ای به صورت نامحدود با عزیزان خود در سراسر کشور مکالمه کنند. جزئیات این هدیه به شرح زیر است:

مشترکان همراه اول می‌توانند بسته شب‌های روشن را به قیمت 500 تومان بخرند و از ساعت 23 تا 7 صبح به صورت نامحدود در داخل شبکه (همراه اول به همراه اول یا همراه اول به تلفن ثابت) مکالمه کنند. همراه اول برای فعال‌سازی این طرح، کد دستوری ستاره 10 ستاره 3331 مربع (#3331*10*) را در نظر گرفته‌ است. لازم به ذکر است هزینه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکان دائمی در قبض میان‌دوره یا پایان‌دوره منظور خواهد شد و این هزینه برای مشترکین اعتباری نیز هنگام خرید بسته محاسبه می‌شود.
هدیه همراه اول برای شب یلدا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. خدا لعنتشون کنه کارشون فقط جیب مردم رو خالی کردنه

  2. پ اینترنت رایگان نذاشتن

  3. بسته های ویژه یلدا هم بزارید لطفا

  4. امسال چ ترکوندن اپراتورای ایرانسل و همراه اول

  5. هدیه هدیه بازی راه انداختن

  6. چرا اینقدر خوبه این همراه اول

  7. خوبه یکم دارن راه میافتن اینا هم

  8. داخل شبکه به چ دردمون میخوره