هدیه ایرانسل برای شب یلدا

هدیه ایرانسل برای شب یلدا ؛ تماشای رایگان لنز و جوایز ویژه اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل به مناسبت شب یلدا برای مشترکان خود جوایز ویژه‌ای مانند 40 گیگابایت اینترنت و تخفیف خرید در نظر گرفته است. در ادامه از جزئیات هدیه ایرانسل برای شب یلدا مطلع می‌شویم.

اپراتور ایرانسل به مناسب شب یلدا هدایای ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. کاربران برای دریافت هدیه‌ ایرانسل می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من از جوایز ویژه‌ای مانند 40 گیگابایت اینترنت برای 40 نفر و تخفیف خرید از دیجی کالا و بامیلو بهره‌مند شوند. در ادامه، جزئیات هدیه‌ ایرانسل برای شب یلدا را به طور کامل‌تر بررسی می‌کنیم.

جزئیات هدیه ایرانسل برای شب یلدا

هدیه اول:

مشترکان برای دریافت هدیه اپراتور ایرانسل می‌بایست ابتدا به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و از بخش تکان شگفت‌انگیز، هدیه خود را دریافت کنند. در این بخش با تکان دادن گوشی خود از جوایزی مانند 40 گیگابایت اینترنت برای 40 نفر، تخفیف ویژه اسنپ، بامیلو، تخفیفان، دانا، دیجی کالا، چارخونه و دیجی استایل بهره‌مند می‌شوید. این هدیه تا ساعت 12 شب یلدا در دسترس است.

هدیه دوم:

تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند از ساعت 17 روز 30 آذر تا ساعت 5 صبح اول دی‌ماه 97 به صورت رایگان با اپلیکیشن لنز فیلم تماشا کنند.

هدیه ایرانسل