قیمت گلکسی ای 8 اس سامسونگ

قیمت گلکسی ای 8 اس سامسونگ مشخص شد

چندی پیش کمپانی سامسونگ اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی درون صفحه‌ای را معرفی کرد. حالا قیمت گلکسی ای 8 اس (Galaxy A8s) نیز با آغاز پیش‌فروش آن، مشخص شده است.

هم‌اکنون خریداران می‌توانند از طریق یک فروشگاه آنلاین چینی (JD.com)، برای ثبت سفارش خود اقدام کنند. البته با وجود اینکه هنگام رونمایی، این دستگاه در دو نسخه با 6 یا 8 گیگ حافظه رم معرفی شده بود، فعلا تنها امکان خرید نسخه 6 گیگابایتی آن با 128 گیگ حافظه داخلی وجود دارد. قیمت گلکسی ای 8 اس نیز، 2999 یوان اعلام شده که کمتر از 450 دلار است.

این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام قدرت می‌گیرد و دارای سیستم عامل اندروید پای با یک رابط کاربری سفارشی برای بازار چین است.

حفره‌ای که روی پنل ال سی دی دستگاه وجود دارد، از یک دوربین قدرتمند 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 میزبانی می‌کند و در قاب پشتی نیز، سه دوربین را می‌توان یافت. به نظر می‌رسد قصد سامسونگ از معرفی گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O، ارزیابی واکنش کاربران نسبت به این طراحی نوآورانه بوده و هدف نهایی، پیاده‌سازی آن به نحوی بهتر در خانواده گلکسی S10 است.

علاوه بر مشخص شدن قیمت گلکسی ای 8 اس ، از تاریخ 31 دسامبر (10 دی) نیز به عنوان موعد عرضه و فروش فیزیکی آن یاد شده است. در حال حاضر امکان سفارش این محصول در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای وجود دارد و هدایایی نظیر پاور بانک، پایه نگه‌دارنده و بن تخفیف نیز به نخستین خریداران تعلق خواهد گرفت.