دوربین هواوی پی 30

انتشار اطلاعاتی جدید در مورد دوربین هواوی پی 30

ایوان بلس در توییتی جدید، اطلاعات جالبی را در مورد دوربین هواوی پی 30 فاش کرد. پرچمدار جدید چینی‌ها باز هم به دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی اما با ساختاری متفاوت مجهز می‌شود.

در شرایطی که اغلب گوشی های هوشند با طراحی یکسان و کمترین نوآوری در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، هواوی سالی پربار را پشت سر گذاشته است. این کمپانی چینی با معرفی گوشی پی 20 پرو، سیستم دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی را برای اولین بار برای گوشی های هوشمند معرفی کرد. به علاوه، رنگ مخصوص “Twilight” این گوشی نیز به اندازه‌ای زیبا بود که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کرد. حال در آخرین روزهای سال 2018 هستیم که ایوان بلس در توییتی جدید، اطلاعات جالبی را در مورد دوربین هواوی پی 30 منتشر کرده است.

همانند گوشی های سری Mate 20، پرچمداران بعدی هواوی قرار است به دوربین سه گانه با حسگر اصلی 40 مگاپیکسلی مجهز شوند. این سیستم به دستگاه اجازه می‌دهد تا با تبدیل چهار پیکسل مجاور یکدیگر و ارائه یک عکس 10 مگاپیکسلی، کیفیت تصاویر ثبت‌شده را به شکلی قابل توجهی افزایش دهد. در کنار سنسور اصلی، در ساختار دوربین هواوی پی 30 می‌توان دوربینی با لنز تله فوتو و توانایی زوم پنج مرحله‌ای اپتیکال را پیدا کرد. بر خلاف نسل قبلی هم دوربین سوم از نوع مونوکروم نبوده و در عوض، از یک لنز زاویه گسترده استفاده شده است.

شباهت‌ها در بخش جلوی نیز وجود دارد و سازندگان مجددا یک دوربین 24 مگاپیکسلی را برای سلفی‌بازان در نظر گرفته‌اند. هرچند، ما حدس می‌زنیم که در نسل جدید، قابلیت‌ها و توانایی‌های دوربین جلویی بهبود یافته باشد. متاسفانه این افشاگر در مورد نسخه قوی‌تر این خانواده یعنی P30 پرو صحبت نکرده است. با این حال، ما می‌دانیم چینی‌ها از سنسور 38 مگاپیکسلی جدید سونی و همچنین سیستم دوربین چهارگانه در بخش پشتی بهره خواهند برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اتفاقا قشنگیش ب همونه با بقیه گوشیایی ک تا الان داده همون قسمتش فرق میکنه ک باعث شده متمایز باشه

  2. هیچ نقصی ب جز طراحی ناچش نداره کاش اونم یجور دیگ طراحی میکردن دیگ عالی میشد