سرعت گلکسی Note 9

مقایسه سرعت گلکسی Note 9 با گلکسی A9 (گجت تی وی)

در گجت تی وی امروز می‌خواهیم پرچمدار سامسونگ را در برابر گوشی میان رده و چهاردوربینه آن قرار داده و سرعت گلکسی Note 9 را با گلکسی A9 مقایسه کنیم. فکر می‌کنید عملکرد این دو گوشی تا چه اندازه با یکدیگر اختلاف دارد؟

همواره یکی از علت‌های اصلی خرید گوشی های پرچمدار، تجهیز آنها به پردازنده‌های قدرتمند است. البته، با معرفی فناوری های جدیدتر و پردازنده‌های سریع‌تر، امروزه مرز بین گوشی های میان رده و گران‌قیمت تا حد زیادی از بین رفته است. با در نظر گرفتن این موضوع، در این بخش دو گوشی گلکسی نوت 9 و گلکسی ای 9 را شانه به شانه یکدیگر در شرایطی یکسان مقایسه کرده‌ایم تا اختلاف عملکرد این دو گوشی را مشخص کنیم.

گلکسی نوت 9 پرچمدار فعلی سامسونگ و قوی‌ترین تلفن هوشمند این کمپانی کره‌ای با تراشه اسنپدراگون 845 و فناوری ساخت 10 نانومتری و همچنین 8 گیگابایت حافظه رم است. در سوی دیگر، گلکسی ای 9 نیز از تراشه اسنپدراگون 660 با فناوری ساخت 14 نانومتری و 6 یا 8 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد.

در این مقایسه، ابتدا هر دو گوشی را به صورت هم‌زمان روشن کرده و سپس، اپلیکیشن های یکسان را هم‌زمان اجرا می‌کنیم. آیا واقعا لژیونر خانوده Galaxy Note به همان اندازه که سامسونگ تبلیغ می‌کند، از گوشی چهارچشم این کمپانی کره‌ای سریع‌تر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را مشخص کنیم.

تست سرعت گلکسی Note 9 و گلکسی A9