جدیدترین تبلت ال جی

جدیدترین تبلت ال جی دارای صفحه کلید بی‌سیم و نمایشگر بی‌حاشیه است

جدیدترین تبلت ال جی از جمله تلاش‌های این غول کره‌ای بحران زده در بازار کم رونق تبلت‌هاست تا بتواند سودی بدست آورد. این تبلت که در آینده رونمایی خواهد شد،‌ دارای نمایشگر بی‌حاشیه و صفحه کلید بی‌سیم است.

در حال حاضر بازار تبلت‌ها رونق گذشته را ندارد. با این وجود ال جی که بیشتر بازار تبلت‌ های میان رده‌ را هدف قرار می‌دهد،‌ قصد دارد یک تبلت جدید به بازار عرضه کند. جدیدترین تبلت ال جی که قرار است از ویژگی‌های جالبی همچون صفحه کلید بی‌سیم پشتیبانی کند.

ال جی از جمله معدود سازندگانی است که همچنان تبلت ‌های جدید به بازار عرضه می‌کند. این مسئله قدری عجیب است که ال جی در بازاری که در دستان اپل و سامسونگ است چه می‌کند؟ تنها دلیلی می‌تواند حضور ال جی در این بازار را توجیه کند این است که این تجارت همچنان برای ال جی سودآور است.

جدیدترین تبلت ال جی

با این حال پتنت جدید متعلق به ال جی که اخیرا از سوی دفتر KIPO (دفتر مالکیت معنوی کره) منتشر شد، نشان می‌دهد این کمپانی چیزی فراتر از یک بازیکن جزئی در این رقابت است. در این پتنت طرحی از یک تبلت با نمایشگر بدون حاشیه دیده می‌شود که از صفحه کلید بی‌سیم جدا شدنی نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت ال جی همچنین دارای یک صفحه پوششی است که هنگام باز شدن نقش پایه برای تبلت را نیز ایفا می‌کند.

البته نمایشگر بدون حاشیه و صفحه کلید بی‌سیم در دو طرح ثبت شده مجزا دیده شده‌اند، اما به نظر می‌رسد به صورت باندل هستند. همچنین به نظر نمی‌رسد جدیدترین تبلت ال جی از دسته میان رده‌ها باشد و گویا قرار است با تبلت‌های بالارده سامسونگ و اپل رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. الجی رو چ به ساختن لب تاب

  2. تفکر مهندسی جالبیه