میزان دانلود برنامه و بازی

میزان دانلود برنامه و بازی با رشد 10 درصدی در سال 2018 میلادی همراه بوده است

App Annie در یک گزارش جدید اعلام کرد که میزان دانلود جهانی برنامه و بازی و همچنین هزینه‌هایی که برای آن می‌شود، رکورد جدیدی در سال 2018 میلادی به دست آورده است. در ادامه با بهترین برنامه و بازی‌هایی که بیشترین میزان دانلود را کسب کرده‌اند، آشنا خواهیم شد.

بر اساس اطلاعات اولیه منتشرشده تا 15 دسامبر، مشخص شده است دانلودهای جهانی محصولات آی او اس و گوگل پلی (بدون احتساب فروشگاه‌های شخص ثالث) از مرز 113 میلیارد بار عبور کرد؛ این آمار 10 درصد رشد را در مقایسه با سال 2017 میلادی نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود میزان هزینه کاربران در بازی‌ها با رشد 20 درصدی در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، از مرز 76 میلیارد دلار عبور کرده باشد. افزایش تمایل کاربران به پرداخت پول برای بازی های موبایلی و سودآوری در حال رشد از فروش اشتراک‌های درون برنامه‌ای، از عوامل اصلی افزایش هزینه توسط مصرف‌کنندگان هستند.

سال جاری میلادی هم یکی دیگر از سال‌های دگرگونی تلفن‌های همراه بوده است؛ بازی‌های زیادی به طور فزاینده در این دوازده ماه محبوب شده‌اند، در نتیجه فرصت‌های جدید برای سود و رشد توسعه‌دهندگان فراهم شده است.

بر اساس اعلام App Annie، بازی Fate Grand Order و برنامه نتفلیکس به ترتیب عنوان بهترین بازی و برنامه را در سال جاری میلادی کسب کرده‌اند. App Annie نمودارهای برتر دو فروشگاه در سال 2018 میلادی را منتشر کرده است؛ اینطور که پیداست، بیشترین میزان دانلود برنامه و بازی به ترتیب مربوط به «فیسبوک مسنجر» و Helix Jump است.

تحلیل‌گران App Annie انتظار روند مشابهی در سال 2019 میلادی دارند، زیرا گوشی‌های هوشمند به پشتیبانی از بازی‌های چند نفره با کیفیت پیچیده‌تر از کنسول در مقایسه با سال‌های گذشته ادامه خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مردم بیکارن دیگه

  2. خب چون قبلا معلوم نبود الان با ساختن اکانت توی گوگل پلی و اپ استور همه دسترسی دارن