5 دليل براي خريد اسمارت فون Galaxy S4

شرکت  سامسونگ موفق شده تا در ۱ ماه بیش از ۱۰ میلیون اسمارت فون گلکسی اس ۴ را بفروش برساند. این موضوع نشان میدهد که آنها خوب می دانند که چطور در بازار اسمارت فون های اندرویدی، بهترین باشند. در ادامه ۵ دلیل برای خرید این اسمارت فون را مشاهده می کنید تا اگر شکی در این زمینه دارید برطرف شود.

1- سخت افزارهای قدرتمند

گلکسی اس ۴ دارای یک پروسسور قدرتمند اکسینوس ۵ اکتاست که از ۴ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی Cortex-A15 و ۴ هسته ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex-A7 بهره می برد. با توجه به معماری و نوع طراحی این تراشه، کاربر می تواند به سرعتی بیشتر و مصرف باتری کمتر دسترسی داشته باشد. دیگر مدل گلکسی اس ۴ هم دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۰۰ می باشد که دارای ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی است. هر دو مدل دارای ۲ گیگابایت رم هستند، ضمن اینکه در بخش جی پی یوهای PowerVR SGX 544MP3 / Adreno 320 اجازه انجام راحت و بسیار خوب بازی های اچ دی اندرویدی برروی دستگاه را می دهند. بدون تردید گلکسی اس ۴ سامسونگ دارای مشخصات سخت افزاری فوق العاده ای است.

2- بهترین صفحه نمایش

در گلکسی اس ۴ سامسونگ از یک صفحه نمایش ۵ اینچی Super AMOLED فول اچ دی با چگالی پیکسلی ۴۴۱ppi بهره می برد. با استفاده از این صفحه نمایش، تصاویری با وضوح و شفافیت فوق العاده بالا در اختیار کاربر قرار می گیرد. برای محافظت از این صفحه نمایش زیبا، پوششی از گوریلا گلاس ۳ برروی آن قرار داده شده است. در بخش صفحه نمایش گلکسی اس ۴ یکی از بهترین های بازار است.

3- دوربین

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قدرتمند با قابلیت اتوفوکوس، LED flash، زوم دیجیتال ۴X، تکنولوژی تشخیص چهره و قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p Full HD برروی آن قرار دارد. برروی اس ۴ ما شاهد حضور حالات مختلف عکاسی مانند Drama shot, eraser mode, dual shot وAnimated photo هستیم که در این زمینه مزایای گلکسی اس ۴ بیش از سایر اسمارت فون هاست.

4- ویژگی های نرم افزاری

جدا از سخت افزارها قدرتمند، گلکسی اس ۴ در بخش نرم افزاری نیز از بهترین های بازار است. قابلیت های نرم افزاری نوآورانه و ویژگی های جدیدی چون Smart Stay, Smart Scroll, Air view, Air gesture, S-Voice, S-translator, Group play, Adapt displayو Knox، این دستگاه را در بخش نرم افزاری بسیار غنی کرده است.

5- سنسورها و لوازم جانبی

مجموعه ای از سنسورهای مختلف مانند سنسورهای شتاب سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، قطب نمای دیجیتال، فشار سنج، دماسنج، رطوبت و سنسورهای درجه حرارت درون آن قرار دارند. همچنین سامسونگ مجموعه ای از لوازم جانبی متنوعی را برای این پرچمدار خود آماده کرده است. S Band, Body Scale و HRM، یک گیم پد، پد شارژ بی سیم و کیت باتری اضافی از جمله این لوازم جانبی هستند.

بدون تردید این پرچمدار سامسونگ مجموعه کم نظیری از امکانات مختلف را در اختیار علاقمندان قرار میدهد. نظر شما در این زمینه چیست؟


منبع : androidwidgetcenter

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمی دونم چرا مردم دنبال این همه گجت های قدرت مند میگردند در حالی که من با گوشی ایکسپریا سولا با سی پی یو دو هسته ای  یک گیگا هرتزی  و رم 512 مگابایت میتونم بازی های پیشرفته ی اندروید که دو گیگابایت هستن را اجرا کنم!!!! مثل :

    Nfs most wanted2 & Modern combat 4