دوربین پنج گانه نوکیا 9

طراحی دوربین پنج گانه نوکیا 9 را در جدیدترین رندرهای منتشر شده ببینید

یک افشاگر٬ رندرهایی را منتشر کرده که بار دیگر دوربین پنج گانه نوکیا 9 (Nokia 9) را به تصویر می‌کشد. این گوشی قرار است در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شود.

پیش از آنکه نوکیا 9 رسما معرفی شود، ما با اکثر جزئیات آن آشنا شده‌ایم. البته تا بدین لحظه هیچ کسی از سوی این شرکت، دوربین پنج گانه نوکیا 9 که احتمالا تحت برند “PureView” عرضه خواهد شد را تأیید نکرده است.

امروز، رندر جدیدی از یک قاب محافظ منتشر شده که نوکیا 9 را از چند زوایا به ما نشان می‌دهد. این رندرها با تصاویری از قاب‌هایی که در گذشته دیده‌ایم، هم‌سو هستند. تمامی رندرها 7 حفره را روی قاب پشتی گوشی به نمایش می‌گذارند که پنج حفره مربوط به دوربین، یکی برای فلاش و دیگری برای سنسورهای اپتیک است. در اینجا یک میکروفون نیز درست در بالای دوربین پنچ گانه نوکیا 9 وجود دارد که در تصاویر پیشین نیز آن را دیده بودیم.

دوربین پنج گانه نوکیا 9

این رندرها قاب جلویی گوشی را نشان نمی‌دهند، ما تنها این قاب را در تصویری که توسط یک افشاگر با حساب کاربری OnLeaks منتشر شده بود دیده‌ایم. در هر صورت تکرار شدن المان‌های یکسان طراحی در این تصاویر با تصاویر قبلی، می‌تواند مهر تأییدی بر طراحی قاب پشتی این گوشی باشد. در اینجا حتی یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز دیده می‌شود.

در ماه نوامبر، یک رندر CAD از نوکیا 9 منتشر شد و همان زمان اطلاعات زیادی را از این گوشی کسب کردیم. این رندرهای تازه منتشر شده حالا می‌توانند هرآنچه پیشتر از این گوشی شنیده بودیم را تایید کنند. با توجه به یک نام تجاری به ثبت رسیده در ماه آگوست٬ به نظر می‌رسد این گوشی تحت برند “PureView” روانه‌ی بازار خواهد شد. دیگر شایعاتی که به مشخصات فنی این گوشی اشاره دارند٬ خبر از حضور تراشه اسنپدراگون ٬845 رم 8 گیگابایتی٬‌ یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح QHD و نسبت ابعاد 18:9 و همچنین یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه در گوشی جدید نوکیا می‌دهند.

ملاقات با دوربین پنج گانه نوکیا 9 در نمایشگاه MWC 2019

ما انتظار داریم گوشی اندرویدی جدید نوکیا را در نمایشگاه MWC سال آینده میلادی ببینیم. بی‌تردید دوربین پنج گانه نوکیا 9 می‌تواند هر کسی را مجذوب خودش کند تا عملکرد آن را نظاره‌گر باشد!