باب لازار

باب لازار ترجیح می دهد دیگر در خصوص منطقه 51 صحبت نکند

باب لازار همان فردی بود که مدت‌ها پیش اسرار منطقه 51 را فاش ساخت. وی در سال 1989  به جهانیان اعلام کرد که در منطقه 51، دولت آمریکا و فرازمینی ها در پایگاه‌های سری مشغول همکاری هستند. اما اکنون لازار دیگر علاقه‌ای به صحبت در این خصوص ندارد.

باب لازار ترجیح می‌دهد در خصوص منطقه 51 و همکاری فرازمینی ها با دولت آمریکا دیگر هیچ صحبتی نداشته باشد و مسیر تفکر و زندگی خود را عوض کرده است.

باب لازار مدعی است که شاهد تست پرواز 9 یوفوی مصادره شده بوده است و تاکید دارد که در موسسات سری دولتی به عنوان متخصص مهندسی معکوس فناوری فرازمینی ها کار می‌کرده است. وی همچنین با دولت در زمینه ساخت فضاپیماهای آینده همکاری داشته است.

لازار اخیرا اعلام کرده که دولت آمریکا به شدت در تعقیب وی است. وی در یک ویدیو مستند با نام “باب لازار: منطقه 51 و بشقاب پرنده ها” قصد دارد به زندگی خود، فرضیاتش و اینکه هم‌اکنون در کجا زندگی می‌کند بپردازد. او سال‌ها در موسسات فوق سری دولتی کارکرده و شاهد رویدادهایی بوده است که در تصور هر انسانی نمی‌گنجد.

مشاهدات باب لازار در سی سال پیش

در حدود سی سال پیش باب لازار به عنوان مهندس در نزدیکی منطقه 51 و در یک پادگان هواپیمایی به نام اس 4 فعالیت می‌کرد. در آنجا بشقاب پرنده هایی با صندلی‌های کوچک مختص فرازمینی ها و با موادی به نام عنصر 115 ساخته می‌شد.

باب لازار مدعی است آن فناوری که آنجا در حال توسعه بود، اصلا بر روی زمین سابقه نداشته است. فناوری یاد شده شامل یک سیستم پیش رانش گرانشی بود و منبع انرژی نیز یک راکتور ضد ماده را شامل می‌شد.

باب لازار

در ادامه دولت آمریکا وجود منطقه 51 را تکذیب می‌کند. در واقع دولت آمریکا تنها در سال 2013 بود که به وجود منطقه 51 اعتراف و این منطقه را تنها یک سایت تست پرواز عنوان کرد. از نظر باب لازار مخفی کردن اسرار منطقه 51 از جانب دولت آمریکا جنایت علیه جامعه علمی بود.

این مهندس ماجراجو مدعی است که پس از فاش‌سازی وجود چنین پایگاهی و اینکه چه اقداماتی در آنجا در حال انجام بود، دولت خود و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

اما جالب اینکه به نظر می‌رسد لازار از اقدام خود در فاش‌سازی اسرار منطقه 51 پشیمان است  و در حال حاضر علاقه‌ای به فاش‌سازی هیچ چیز دیگری ندارد.

پس از حمله پلیس آمریکا به آزمایشگاه لازار، او دچار نوعی پارانویا شده و همواره تصور می‌کند که کسی در تعقیبش است و نمی‌تواند این حالت روانی را از خود جدا سازد. در واقع باب لازار دیگر علاقه‌ای به افشای اسرار دولتی، مقوله یوفوها و صحبت در خصوص پادگان های سری و منطقه 51 ندارد. لازار همچنین دیگر تمایلی به تحقیق در خصوص حیات فرازمین از خود نشان نمی‌دهد.

او تمرکز خود را بر فناوری‌های پیشرفته قرار داده است و معتقد است با استفاده از این فناوری می‌توان دنیا را تغییر داد. ادعاهای لازار آنچنان به دور از ذهن و غیر واقعی می‌نماید که مخالفان بسیاری را بر علیه وی به وجود آورده است. در واقع اعتبار لازار طی چندین سال گذشته دچار فراز و فرود بسیاری بوده است.

تحقیقات در خصوص پیشینه لازار نشان داد که او در مدارسی که مدعی تحصیل در آنها بود درس نخوانده است و همچنین ام.ای.تی و انستیتوی فناوری کالیفرنیا به هیچ عنوان دانشجویی به این نام نداشته‌اند. اگر گفته‌های لازار درست باشد، باید گفت که داستان لازار مهمترین داستان یوفو در طول تاریخ بشر است و حقایق بسیاری را فاش می‌سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واقعا دمش گرم شجاعتش قابل تحسین بود که این اسرار رو فاش کرده بهتون توصیه میکنم سریال project blue رو ببنین در مورد لاپوشونی حقایق فرازمینی ها در طول جنگ سرده واقعا بی نظیره

  2. لعنت بر باب لازار

  3. بیشتر فیلم ذهن زیبا رو تداعی میکنه

  4. حق باهاش بود چرا یهو دعوا شد

  5. ولی هیچ ادعایی ثابت نشده

  6. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

  7. به حرفای یه نفر نمیشه تحمت به این بزرگی زد