قیمت محصولات ایران خودرو

سازمان حمایت: افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا غیرقانونی است

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا از جمله خودروهای دنا، سوزوکی، سراتو و پژو پارس به مقدار زیادی افزایش پیدا کرده است، اما سازمان حمایت این افزایش قیمت‌ها را غیرقانونی می‌داند و به این شرکت‌ها اخطار داده است.

در دی‌ماه سال جاری ایران خودرو و سایپا قیمت برخی از محصولات خود را به صورت رسمی اعلام کردند که قیمت این خودروها نسبت به ماه‌ گذشته به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. برای مثال قیمت محصولات سایپا نظیر خودروی سراتو 1600 آپشنال و سراتو 2000 آپشنال حدود 83 میلیون، چانگان حدود 53 میلیون تومان و پراید 151SE نیز حدود 5 میلیون تومان گران‌تر شده است. شرکت ایران خودرو نیز قیمت محصولاتی چون دنا را حدود 19 میلیون تومان و سوزوکی را نیز حدود 90 میلیون تومان افزایش داده است. علاوه بر این دو خودرو، سایر محصولات ایران خودرو از جمله هایما اس 5، پژو 207 دستی، پژو پارس اتوماتیک و دانگ فنگ اچ 30 کراس نیز در اطلاعیه‌های مختلف با افزایش قیمت روبه‌رو بوده‌اند.

جلوی افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا گرفته شد

پس از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، سازمان حمایت در نامه‌ای به این خودروسازان داخلی اطلاع داده‌ است که این قیمت‌گذاری‌ها غیرقانونی بوده و قیمت این محصولات با شرایط و ضوابط قیمت‌گذاری سازمان حمایت مطابقت ندارد. از این رو افزایش قیمت این خودروها فعلا نباید اجرا شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خب خیلی وقته همه دارن اینو میگن

  2. میان یچی میگن ملتو ب جنبش در میارن بعد میدونو خالی میکنن

  3. خب حالا قراره چه اقدامی کنن مهم اینه

  4. اوهوووو تازه اینو فهمیدن؟

  5. نمیدونم والا حتما برای این چیزا نمیتونن کاری کنن

  6. سازمان همایت گ…خورده همچین حرفی زده( از زبان مسئولان سایپا و ایران خودرو)

  7. خخخخخخ جوک سال…
    خب چرا هیچ غلطی نمیکنن ؟؟ همش حرف؟