بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای گوشی‌های اندرویدی جدید

یک گوشی اندرویدی جدید خریده‌اید؟ ما در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها خواهیم پرداخت که می‌توانید در امور مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

شما یک گوشی اندرویدی جدید خریده‌اید٬ صدها رمز عبور در آن وارد کرده‌اید٬ اپلیکیشن تمام شبکه‌های اجتماعی بزرگ را نصب کرده‌اید و هرآنچه نیاز دارید را همگام سازی کرده‌اید. حالا وقت آن رسیده تا بهترین اپلیکیشن ها برای امور واجبتان را نیز روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه‌ها برای خواندن٬ تکمیل کاری و یا سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما احتمالا ایده‌هایی برای خود دارید٬ اما پیشنهادها بسیار است. رو این حساب٬ ما به معرفی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای شما بسنده می‌کنیم.

Pocket Casts

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

گرچه اندروید سرانجام اپلیکیشن پادکست خودش را عرضه کرد٬‌اما شما شاید بخواهید یک گزینه‌ی شخص ثالث را انتخاب کنید. ما به شما Pocket Casts را پیشنهاد می‌کنیم. این اپلیکیشن ارائه کننده‌ی تمام قابلیت‌هایی است که برای پادکست به آن‌ها نیاز است.

Dark Sky

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

هیچ چیزی بهتر از Dark Sky نمی‌تواند باران را پیش‌بینی کند. شما با پرداخت فقط 2.99 دلار در سال٬ می‌توانید از مزایای این اپلیکیشن استفاده کنید و از چند دقیقه قبل و بعد از باریدن باران٬ مطلع شوید.

1Password | LastPass

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

شاید راه‌اندازی و استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت رمزعبور سخت باشد٬ اما وقتی از آن‌ها استفاده کنید دیگر به عقب باز نمی‌گردید. آن‌ها راهی هستند که شما را مطمئن کنند از رمزهای عبور منحصر به فردی در هر سایت استفاده می‌کنید. دو اپلیکیشن فوق٬ بهترین‌ها در این زمینه هستند.

VSCO

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

طراحان اپلیکیشن VSCO علاقه‌مند به تغییر رابط کاربری اپلیکیشن خود در راه‌های متفاوتی هستند. جدا از آن٬‌ اپلیکیشن مذکور صاحب بهترین فیلترهای عکس است که به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را بر روی تصاویر خود ایجاد کنید یا پس از اعمال دیگر تنظیمات٬ عکس‌هایتان را آماده‌ی گذاشتن در اینستاگرام کنید.

Messages

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

اگر از اپلیکیشن Messages برای ارسال پیام‌هایتان ارسال کنید٬ شما نوشته‌های همگام شده با یک کامپیوتر که در اختیار دارید را تحویل خواهید گرفت و می‌توانید پاسخ پیام‌ها را نیز با کامپیوترتان ارسال کنید. هرچند این برنامه نمی‌تواند آنطور که اپل iMessage را بین یک آیفون و یک مک همگام کرده٬ عمل کند.

Clue

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

Clue یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ردیابی عادت ماهیانه بانوان با یک رابط کاربری فوق ساده است که می‌تواند به صورت تصویری هر آنچه نیاز به دانستن است را در اختیار شما قرار دهد.

Audio Recorder

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

این برنامه٬ یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که به صورت پیشفرض در اندروید فراموش شده است. گاهی اوقات می‌خواهید صدای شخصی را ضبط کنید یا تکه‌ای از یک موسیقی را داشته باشید. به لطف اپلیکیشن Audio Recorder شما می‌توانید فایل‌های صوتی با کیفیت‌های مختلف را ضبط و در گوشی خود ذخیره کنید.

Alto’s Odyssey

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

Alto’s Odyssey یک بازی شگفت انگیز است؛ به خصوص اگر گوشی شما از یک نمایشگر لبه به لبه بهره‌مند باشد. گرافیک این بازی بسیار رویایی است و در سرتاسر نمایشگر می‌توان المان‌های جذابی دید. خود این برنامه نیز سرگرم کننده است. شما با یک بازی در سبک دوندگی طرف هستید.

Files by Google

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

به هر دلیلی که هست٬ اپلیکیشن Files گوگل تنها اپلیکیشن مستقل این شرکت است که باید به صورت جداگانه از پلی استور خریداری کنید. Files یک اپلیکیشن مدیریت فایل عالی است که می‌تواند به آسانی جایگزین اپلیکیشن پیشفرض خود اندروید است.

Pocket

بهترین اپلیکیشن ها برای اندروید

ما در طول روز مباحث مختلفی را در محل کارمان داخل اینترنت می‌بینیم٬‌ اما وقت کافی برای خواندن تمام آن‌ها را نداریم. Pocket راه حل ما است. این برنامه با یک اکستنشن مرورگر برای دسکتاپ‌ها همراه است که به لطف آن می‌توانید لینک‌های مختلف از سایت‌های گوناگون را در آن ذخیره کنید تا بعدا سر فرصت بتوانید آن‌ها را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون عالبی بودن