دوربین سه گانه گلکسی فولد مشابه گلکسی ای 7

آیا گوشی گلکسی فولد سامسونگ به دوربین سه گانه تجهیز می‌شود؟

گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) احتمالا به دوربین سه گانه پشتی تجهیز خواهد بود. این گوشی اوایل سال 2019 معرفی می‌شود.

هرچه به رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ نزدیک می‌شویم٬ شایعات و مطالب به بیرون درز کرده از این دیوایس نیز بیشتر می‌شود. در طول دو ماه گذشته٬ ما گزارش‌هایی در مورد توسعه فریمور٬ طراحی٬ باتری٬ اطلاعات فروش و غیره را از منابع مختلف دیده‌ایم. یک گزارش جدید از کره جنوبی عنوان می‌کند که قاب پشتی گوشی منعطف سامسونگ میزبان بیش از دو دوربین خواهد بود. به گزارش ٬ET News گوشی منعطف سامسونگ که با نام احتمالی گلکسی فولد عرضه می‌شود٬ از دوربین سه گانه پشتی بهره‌مند خواهد بود.

سامسونگ دو گوشی با سیستم دوربین چندگانه را طی ماه‌های اخیر به عنوان تغییر استراتژی در گوشی‌های میان‌رده خود عرضه کرده است. پرچمدار پیش روی این شرکت٬ گلکسی اس 10 نیز انتظار می‌رود به دوربین سه گانه پشتی مجهز باشد و اگر این گزارش درست باشد٬ گلکسی فولد را نیز باید به این فهرست اضافه کنیم.

سامسونگ با فرمول گلکسی A7 به جلو می‌رود

بازار استانداردی برای سیستم‌های دوربین چندگانه در گوشی‌های هوشمند وجود ندارد و هر شرکتی لنزهای مختلفی را برای اهداف خود به کار می‌گیرد. دوربین سه گانه در گلکسی A7 شامل یک سنسور اصلی٬ یک سنسور عمق برای افکت بکه و یک لنز فوق عریض است. سامسونگ یک لنز تله فوتو را نیز به این مجموعه در گوشی گلکسی A9 خود اضافه کرد. ET News بر این باور است که سامسونگ می‌خواهد فرمول گلکسی ای 7 را در گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی فولد نیز تکرار کند. البته در این گزارش هیچگونه اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ منتشر نشده است.

اعتقاد بر این است گلکسی فولد بسیار گران قیمت‌تر از گوشی‌های پرچمدار کنونی سامسونگ باشد. شاید سامسونگ رکورد گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار بازار را به نام خود ثبت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*