گوشی Sony Xperia XZ4

گوشی Sony Xperia XZ4 با اسنپدراگون 855 در گیک بنچ رویت شد

گوشی Sony Xperia XZ4 در وب‌سایت بنچمارک‌گیری “GeekBench” رویت شد. این بنچمارک، اطلاعات جالبی را از مشخصات اکسپریا ایکس زد ۴ سونی فاش می‌کند.

سونی از جمله کمپانی‌های قدیمی و محبوبی است که متاسفانه عملکرد خوبی در بازار تلفن های همراه ندارد. با این حال، ژاپنی‌ها دست از تلاش نکشیده و قصد دارند در آینده نزدیک، پرچمداری جدید را با نام اکسپریا XZ4 روانه بازار کنند. این تلفن هوشمند پیش‌تر موفق شده بود در بنچمارک آنتوتو، امتیاز بسیار بالای 395 هزار را ثبت کند. حالا نیز فردی با نام کاربری “Zackbuks” در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات مربوط به یکی دیگر از بنچمارک‌های این اسمارت فون را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بر این اساس، گوشی Sony Xperia XZ4 با تراشه اسنپدراگون 855 و 8 گیابایت رم، موفق شده امتیاز 3 هزار و 497 را در تست تک‌هسته‌ای و امتیاز 12 هزار 801 را در تست چندهسته‌ای کسب کند. ظاهرا سازندگان از اندروید 9.0 پای هم به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده کرده‌اند.

بنچمارک گوشی Sony Xperia XZ4

گوشی Sony Xperia XZ4

اسنپدراگون 855، جدیدترین چیپست کمپانی کوالکام است که با فناوری 7 نانومتری ساخته شده و از نسل جدید شبکه اینترنت پشتیبانی می‌کند. هرچند، فعلا خبری از پشتیبانی اکسپریا ایکس زد 4 از شبکه 5G نیست.

مطابق با گزارش‌های قبلی، پرچمدار آینده سونی از نمایشگری بسیار کشیده با نسبت صفحه 21:9 قدرت می‌گیرد و خریداران از امکانات متعددی همچون جک 3.5 میلی‌متری صدا و شارژ سریع 46.5 وات برخوردار خواهند شد. متاسفانه، در حال حاضر اطلاعاتی از زمان معرفی یا قیمت این تلفن هوشمند در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اصلا حس خوبی بهش ندارم

  2. خبرای سونی چند وقته زیاد شده