تصویری از گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

تصویری از گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شد

ایوان بلس تصویری از گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S10) در دنیای واقعی را به انتشار رسانده است. این عکس٬‌ نمایشگر Infinity-O پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ را تایید می‌کند.

پس از آن که درز شایعات مربوط به گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ دیگر به حالت راکت درآمده بود٬ حال یک افشاگر مشهور به نام ایوان بلس٬‌ تصویری از نسخه اصلی این خانواده را در دنیای واقعی به انتشار رسانده است. این تصویر که هماهنگی بالایی با شایعات پیشین دارد٬ نشان می‌دهد پرچمدار آینده‌ی سامسونگ به یک نمایشگر Infinity-O مجهز خواهد بود. این پنل به خاطر حفره‌ی کوچکی که در بالا٬ سمت راست آن برای میزبانی از دوربین سلفی ایجاد شده٬ چنین نامی به خود گرفته است.

تصویری از گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

با نگاهی به قاب دور گوشی٬ متوجه می‌شویم که سامسونگ بهبودهای فراوانی را نسبت به خانواده گلکسی اس ۹ در این بخش اعمال کرده است. حاشیه‌های بالای صفحه نمایش به نصف رسیده٬ در حالی که دو طرف چپ و راست به مقدار کمی افزایش داشته است. چانه‌ی زیر نمایشگر نیز کمتر از گذشته شده٬ اما ضخیم‌تر از بخش بالایی صفحه خواهد بود.

با فاصله گرفتن از نمایشگر٬ این عکس تایید می‌کند که کلیدهای ولوم و یک دکمه‌ی اختصاصی برای بیکسبی در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و یک کلید پاور نیز در طرف مقابل آن‌ها قرار خواهد داشت. متاسفانه هیچ تصویری از قاب پشتی این گوشی منتشر نشده است٬ اما بر اساس گزارش‌های اخیر یک سیستم دوربین سه گانه به صورت افقی روی قاب پشتی آن جای خواهد داشت.

شارژ معکوس بیسیم در گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تایید شد

ایوان بلس به جز انتشار این عکس٬ هیچ جزئیاتی از پرچمدار آینده‌ی سامسونگ را افشا نکرده است و تنها به تایید قابلیت شارژ معکوس بیسیم در آن بسنده کرده است. مشابه این قابلیت برای نخستین بار در گوشی هواوی میت ۲۰ پرو معرفی شد که به لطف آن می‌توانید یک گوشی دیگر را به صورت سیمی شارژ کنید.

گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قرار است همراه با گوشی‌های اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ لایت در اواخر ماه فوریه معرفی شود. فروش این سه گوشی نیز از اوایل ماه مارس آغاز خواهد شد. کفته می‌شود نسخه‌ی بزرگ‌تر این خانواده از فناوری ارتباطی 5G نیز پشتیبانی می‌کند.