رویداد سامسونگ در CES 2019

رویداد سامسونگ در CES 2019 به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء معطوف می‌شود

طبق گزارش های منتشر شده، رویداد سامسونگ در CES 2019 تنها به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء معطوف شده و ظاهرا خبری از معرفی گوشی جدید این شرکت نخواهد بود!

تنها چند روز دیگر تا آغاز به کار رسمی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری و دیجیتالی باقی نمانده است. و گرچه نمایشگاه MWC مختص عاشقان فناوری موبایل است٬ شرکت‌هایی نظیر سونی و ال جی برنامه‌هایی برای رونمایی در CES را در سر دارند. در ارتباط با شرکت سامسونگ نیز ما می‌دانیم که آن‌ها در بامداد سه شنبه٬ 18 دی ماه٬ ساعت 01:30 دقیقه٬ میزبان یک کنفرانس خبری خواهند بود.

شرکت سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل در جهان٬ نمی‌خواهد در این رویداد بزرگ از گوشی هوشمندی پرده برداری کند؛ آن‌ها در عوض تمرکز خود را بر روی فناوری‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خواهند گذاشت. به طور خاص٬ راه‌های نوآورانه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء  می‌تواند زندگی روزمره شما را ساده کند٬ برنامه‌های کاربردی جدیدی را برای هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء٬ راه‌های جدیدی برای عملی‌تر کردن استفاده از هوش مصنوعی و دیوایس‌های جدیدی را در این دو حوزه برای زندگی متصل کاربران معرفی کند.

رویداد سامسونگ در CES 2019 چگونه برگزار خواهد شد؟

رویداد سامسونگ در CES 2019 می‌تواند محل خوبی برای رونمایی از یخچال و فریزرهای قدرت گرفته از بیکسبی٬ ماشین‌های لباسشویی٬ تلویزیون‌ها و دیگر لوازم خانگی هوشمند باشد. سامسونگ در نظر دارد گوشی‌های جدیدش را در رویدادهای دیگری نظیر MWC معرفی کند. احتمال خیلی کمی وجود دارد که سامسونگ در لاس وگاس قصد رونمایی از یک گوشی هوشمند را در کنار یک دیوایس پوشیدنی و یک اسپیکر هوشمند را داشته باشد. زیرا گلکسی هوم در حال حاضر معرفی شده و ما می‌توانیم در این رویداد یک زمان برای عرضه نهایی این محصول را به دست آوریم. یا شاید یک نسخه‌ی ارزان‌تر و کوچک‌تر آن را نیز بتوانیم ملاقات کنیم.

اگر شما کنکجاو هستید که رویداد سامسونگ در MWC 2019 چگونه خواهد گذشت٬ گجت نیوز را دنبال کنید.