فناوری Sound On Display

ال جی می‌خواهد فناوری Sound On Display را قبل از سامسونگ رونمایی کند

شرکت سامسونگ و ال جی قصد دارند فناوری Sound On Display را در اسمارت فون های جدید خود به کارگیری کنند. به نظر می‌رسد شرکت ال جی بتواند این فناوری را قبل از سامسونگ در گوشی ال جی جی 8 معرفی کند.

شاید بیشتر از آن چه ما انتظار داشتیم زمان گذشته باشد، اما اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش به آرامی در حال قرارگیری در اسمارت فون های اندرویدی است؛ با آن که فناوری مربوطه کامل نیست، اما سهم مهمی در دستیابی به آرزوی داشتن یک گوشی با صفحه نمایش کامل دارد.

فناوری Sound On Display : پخش صدا از صفحه نمایش گوشی!

یکی دیگر از تکنولوژی‌هایی که با هدف از بین بردن حاشیه گوشی های هوشمند می‌تواند در سال جاری معرفی شود، فناوری Sound On Display است؛ شرکت سامسونگ و ال جی محصولات جدید خود را در آینده نزدیک با این فناوری معرفی خواهند کرد.

به تازگی شایعاتی درباره CES 2019 مطرح شده که نشان‌دهنده یک مدل گلکسی پیشرفته همراه نمایشگر اولد (OLED) با پشتیبانی از فناوری Sound On Display است، شرکت ال جی هم قصد دارد تا این فناوری را در گوشی ال جی جی 8 (LG G8) قرار دهد.

شرکت ال جی می‌تواند سامسونگ را وارد جنگ تجاری کند، در حالی که گوشی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) از قابلیت صدای معمولی برخوردار است.

اگر منابع Steve HS صحیح باشند (به ندرت در آن‌ها اشتباه دیده می‌شود)، گوشی ال جی جی 8 (LG G8) نیازی به فضای بالای نمایشگر به منظور قرارگیری بلندگو ندارد و از صفحه نمایش برای پخش صدا استفاده می‌کند.

این می‌تواند به پرچمدار بعدی شرکت اجازه دهد تا رکورد نسبت صفحه نمایش به بدنه را بشکند، ما دقیقا نمی‌دانیم که ال جی به ناچ وفادار خواهد ماند یا به سراغ حفره روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری سنسور دوربین در گوشی LG G8 خواهد رفت.

کار کردن سامسونگ و ال جی بر روی فناوری Sound On Display اهمیت زیادی دارد. ویوو نکس (Vivo Nex) پیشگام این فناوری با استفاده از نام Screen SoundCasting بوده است، هر چند که این شرکت فعالیت عمده بازاریابی خود را معطوف دوربین سلفی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مگه تو خواب بتونه،اگه هم بتونه باز باید سامسونگ بیاد این فناوری رو هم به بلوغ و کارایی اصلیش برسونه

    • داداش گلم خبر نداری بدون که سونی برای اولین بار از این تکنولوژی تو تلویزیون هاش استفاده کرد. چرا انقد سامسونگ و الکی گنده میکنید

      • داداش گلم میدونم اما تولید انبوه شد؟این مدل چیزایی که شما میگی اسمش طرح مفهومیه…یعنی یا کامل نیست یا نمیشه تولید انبوهش کرد چون کاراییشون در حد همون نمایش چند دقیقه ایه
        ایران خودرو سمند درست کرد که هوای آلوده رو واسه سوخت مصرف میکرد و به جاش آب پاکیزه و اکسیژن تحویل میداد،کو؟در حد همون چند دقیقه بی نقص کار میکرد
        پس کار رو اون میکنه که میتونه از این فناوری تولید انبوه کنه و تحویل مشتری بده نه نمایشگاه یک ساعته

        • خیلی جالبه یعنی سونی انقد کمپانی پیش پا افتاده ای که چیزی رو که نمیتونه به تولید انبوه برسونه معرفی میکنه؟؟؟؟