نمایشگر گیمینگ 65 اینچی انویدیا

نمایشگر گیمینگ 65 اینچی انویدیا با قیمت 5 هزار دلار عرضه می‌شود

زمان عرضه و قیمت نمایشگر گیمینگ 65 اینچی انویدیا در نمایشگاه CES 2019 اعلام شد. این محصول 5 هزار دلاری می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر از اجرای بازی‌ها را برای شما رقم بزند.

نخستین بار در نمایشگاه CES 2018 بود که انویدیا، نمایشگر گیمینگ 65 اینچی 4K خود را پیش روی همگان قرار داد و اعلام کرد که آن را از تابستان عرضه می‌کند. سال 2018 پایان یافت و بعد از مدت‌ها انتظار، حالا مدیران از عرضه آن در فوریه 2019 (اسفند 97) خبر می‌دهند. صفحه نمایش شرکت اچ پی یعنی “Omen X Emperium” (که تصاویر آن ضمیمه شده‌اند) از اولین‌ها بوده و قرار است با پشتیبانی از فناوری G-Sync، نرخ بازخوانی 144 هرتز و قیمت 5 هزار دلار به فروش رسد.

این نمایشگر با Nvidia Shield TV ادغام شده است تا کاربران علاوه بر انجام بازی‌ها بتوانند به مجموعه‌ای از اپلیکیشن ها و همچنین دستیار صوتی گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشند. اچ پی تنها شرکتی نیست که می‌خواهد نمایشگرهای قدرت‌گرفته از انویدیا را که با نام “BFGD” شناخته می‌شوند، عرضه کند؛ ایسوس و ایسر هم قصد دارند با عرضه محصولی مشابه، رقابتی جدی با اچ پی داشته باشند. اچ پی همچنین یک ساندبار با سه آمپلی‌فایر و چندین حالت مختلف را به نمایشگر خود اضافه کرده است که تا ما با محصولی درخور روبه‌رو باشیم. خود صفحه نمایش نیز از سه پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort، دو پورت USB و دو پورت دیگر USB برای شارژ بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از صفحه نمایش مخصوص بازی انویدیا را تماشا کنید.

گالری عکس نمایشگر گیمینگ 65 اینچی انویدیا

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هولی شط قیمت ماشینه