ایران خودرو و سایپا

نماینده مجلس: ایران خودرو و سایپا مردم ایران را تحریم کرده‌اند

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند دلالان و واسطه‌های صنعت خودرو است و شرکت‌های ایران خودرو و سایپا مثل شرکت‌های آمریکایی مردم ایران را تحریم کرده‌اند.

محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند دلالان و واسطه‌های صنعت خودرو است و خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا هم مثل شرکت‌های آمریکایی عمل کرده‌اند و تحریم‌های آن‌ها را علیه مردم ایران اجرا می‌کنند.

ایران خودرو و سایپا

ایران خودرو و سایپا مثل شرکت‌های آمریکایی هستند

محسن بیگلری در صحن مجلس در خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد از آقای رحمانی انتظار بیشتری داشتیم؛ چراکه شما چند دوره در مجلس به عنوان نماینده مردم حضور داشته‌اید و از جنس مجلس شواری اسلامی هستید. شما باید در این مدت نابسامانی‌هایی که در حوزه تولید و تحویل کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود دارد را برطرف می‌کردید تا بازار به آرامش برسد، اما این سوال مطرح می‌شود که سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و هزاران بازرس صنعت، معدن و تجارت چگونه بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند.

بیگلری در ادامه افزود در حوزه تولید خودرو و قیمت‌گذاری شاهد این موضوع هستیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند دلالان و واسطه‌ها عمل می‌کند و روزانه یک قیمت جدید به مردم اعلام می‌شود. وضعیت به گونه‌ای است که گویا خودروسازان داخلی چون ایران خودرو و سایپا جزو شرکت‌های آمریکایی هستند و قوانین تحریمی آمریکا را علیه ملت ایران اجرا می‌کنند. از سویی اعلام می‌شود بیش از 90 درصد از قطعات خودرو در داخل کشور ساخته می‌شود، اما چگونه قیمت یک خودرو حدود 100 درصد افزایش پیدا می‌کند و در این شرایط، کارگری با حقوق یک میلیون تومان چگونه می‌تواند خودروی 40 میلیون تومانی بخرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینا همش شانتاژه….
    چی شد از 290 نماینده فقط یه نفر معترضه؟؟ لعنت به صنعت خودروی ایران

  2. صبح بخیر مجلس تازه فهمیدید ایران خودرو و سایپا دشمن ملت ایرانن ، دشمن داخلی بیشتر داریم تا دشمن خارجی

  3. چه عجب شیر پاک خورده‌ای پیدا شد که بجای تملق یه حرف حساب بزنه!

  4. تحریم چی سرشونو کلاه گذاشته اند