سامسونگ گلکسی M30

رندر سامسونگ گلکسی M30 طراحی این گوشی را به تصویر می‌کشد

رندر سامسونگ گلکسی M30 پیش از معرفی این گوشی هوشمند منتشر شد. به نظر می‌رسد سامسونگ بالاخره حاضر به تولید گوشی های ناچ استایل شده است!

توجه کره‌ای‌ها به بازار میان رده در حال افزایش بوده و تعداد محصولاتی که آنها در سال 2019 عرضه خواهند کرد، احتمالا بیشتر از همیشه خواهد بود. بعد از انتشار اطلاعات متعدد در میان رده های جدید سامسونگ، حالا وب‌سایت AllAboutSamsung ضمن انتشار عکس سامسونگ گلکسی ام 30، اطلاعات جالبی را در مورد این تلفن هوشمند فاش کرده است.

سامسونگ گلکسی M30

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M30

بر این اساس، موبایل جدید سامسونگ به نمایشگر 6.38 اینچی Infinity-V با وضوح 1080×2220 مجهز شده است و روی قاب پشتی، دوربینی سه گانه با سنسورهای 12 + 5 + 5 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. در بخش جلویی نیز دوربینی 16 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود. سامسونگ گلکسی M30 قرار است با بدنه‌ای در ابعاد 159 در 75.1 در 7.4 میلی‌متر ساخته شود. مورد جالب‌تر، به‌کارگیری باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی در این اسمارت فون است؛ چیزی که احتمالا توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب خواهد کرد. تا به این لحظه، هنوز مشخص نشده است که سازندگان از چه تراشه‌ای برای مدیریت اطلاعات در این محصول جدید استفاده می‌کنند. با این حال، ما حدس می‌زنیم یکی از چیپ‌های میان رده کوالکام یا اگزینوس قدرت‌بخش Galaxy M30 باشد.