صفحه شطرنج Square Off

صفحه شطرنج Square Off جادوی هری پاتر را در خود دارد!

گوشی های موبایل امکان شطرنج بازی کردن با دوستان به صورت آنلاین را فراهم کرده‌اند؛ اما حس و حال بازی روی تخته شطرنج و لمس فیزیکی مهره‌ها چیز دیگری است. صفحه شطرنج Square Off این دو امکان را به صورت همزمان در اختیارتان قرار می‌دهد.

کمپانی هندی Infivention این محصول را که با استفاده از علم رباتیک، هوش مصنوعی و آهن‌ربا تولید کرده؛ در CES 2019 هم به نمایش درآورده است. با داشتن صفحه شطرنج Square Off می‌توانید در غیاب رقیب یا رفیق خود، با او به صورت آنلاین رقابت کنید و در عین حال، از حس فیزیکی بازی نیز محروم نشوید. در نگاه اول، Square Off مشابه هر صفحه شطرنج دیگری به نظر می‌رسد؛ اما به دلیل برخورداری از یک باتری قابل شارژ، پردازنده، بلوتوث و بازوهای رباتیک آهن‌ربایی، اندکی ضخیم‌تر است.

صفحه شطرنج Square Off

با صفحه شطرنج Square Off خود را در مقابل هوش مصنوعی محک بزنید یا با دوستان‌تان آنلاین بازی کنید

با فشردن دکمه‌ای که در کناره‌ی آن قرار دارد، می‌توانید بازی را شروع کنید. برای حرکت کردن، یکبار مهره را در خانه فعلی بفشارید و پس از قرار دادن آن در خانه مورد نظر، بار دیگر همین کار را انجام دهید. در این هنگام با شنیدن صدای بوق، مطمئن خواهید شد که مهره روی صفحه‌ شطرنج رقیب‌ غایب‌تان نیز حرکت می‌کند. تماشای این شکل از جابه‌جایی مهره‌ها بدون دخالت دست، یادآور آن شطرنج جادویی در فیلم هری پاتر است.

این گجت از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می‌شود و شما می‌توانید با هر کسی که اپلیکیشن یا صفحه شطرنج Square Off را دارد، از راه دور بازی کنید. حتی امکان رقابت با هوش مصنوعی خود گجت، در 20 سطح مختلف نیز وجود دارد. همچنین برای افزایش مهارت، می‌توانید حرکات بازی‌های قبلی را از طریق اپلیکیشن مرور کنید.

اما با چنین امکاناتی، باید انتظار شنیدن قیمت بالایی را نیز داشته باشید. کمپانی سازنده روی صفحه شطرنج Square Off قیمتی معادل 369 دلار گذاشته است و با این اوصاف شاید بسیاری از علاقه‌مندان، به بازی شطرنج روی صفحات بی‌روح موبایل ادامه دهند.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :