قیمت خودروهای پرتیراژ

قیمت خودروهای پرتیراژ و کمتر از 45 میلیون تومان تا 19 دی‌ماه اعلام می‌شود

مدتی است دولت با تغییر نحوه قیمت‌گذاری سعی دارد قیمت خودروهای پرتیراژ را افزایش دهد. از این رو یک منبع آگاه در سازمان حمایت اعلام کرد قیمت خودروهای پرتقاضا و کمتر از 45 میلیون تومان تا روز چهارشنبه 19 دی‌ماه 1397 اعلام خواهد شد.

از ماه‌های گذشته دولت با تغییر روش قیمت‌گذاری تصمیم داشت قیمت خودروهای داخلی را افزایش دهد که حتی در این مدت چندین بار قیمت جدید برخی از خودروها اعلام شد. البته بنا بر دلایل مختلف تاکنون این طرح از سوی دولت نهایی نشده و تاریخ دقیق آن نیز مشخص نیست، اما یک منبع آگاه در سازمان حمایت اعلام کرد قیمت خودروهای پرتقاضا و کمتر از 45 میلیون تومان تا روز چهارشنبه 19 دی‌ماه 1397 اعلام می‌شود.

قیمت خودروهای پرتیراژ

قیمت خودروهای پرتیراژ به زودی اعلام می‌شود

یک منبع آگاه از سازمان حمایت در خصوص زمان اعلام قیمت خودروهای پرتقاضا و زیر 45 میلیون تومان بازار ایران عنوان کرد سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بخشنامه اعلام قیمت خودروهای پرتیراژ را تهیه کرده است که پس از تایید نهایی، نهایتا تا روز چهارشنبه 19 دی‌ماه 1397 منتشر خواهد شد و برای اجرا به سازمان‌های مربوطه ارسال می‌شود. وی در ادامه گفت سازمان حمایت در روش جدید قیمت‌گذاری به حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نگاه ویژه‌ای داشته تا خودروسازان داخلی بتوانند در موعد مقرر محصولات را تولید کرده و به دست مشتریان برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. زیر 45 میلیون فقط پرایده اونم 40 میلیونه

  2. گجت نیزو منتظریم ببینیم چی به چیه