آینه هوشمند

آینه هوشمند Simplehuman با دستیار صوتی گوگل و قابلیت روشنایی معرفی شد

شرکت Simplehuman در نمایشگاه CES 2019 موفق به رونمایی از آینه هوشمند با ویژگی‌هایی همانند دستیار صوتی گوگل و روشنایی شد. در این بخش قصد داریم این آینه هوشمند را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

تصور کنید یک آینه، منبع نور و پخش‌کننده موسیقی باشد. شرکت Simplehuman که در گذشته آینه و سطل زباله هوشمند را به ارمفان آورده است، هم اکنون توانسته دو آینه جدید با قابلیت‌های روشنایی و پخش موسیقی را تولید کند. سنسورهای آینه Hi-Fi و Hi-Fi Assist در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند.

هر دو آینه می‌توانند موسیقی را از دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال بلوتوث یا وای فای دارند، پخش کنند. آینه Hi-Fi Assist از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند و به شما توانایی‌های دیگری همانند تنظیم موسیقی یا امکان مطلع شدن از وضعیت آب و هوا را بدون وارد شدن به صفحه اصلی گوگل، خواهد داد. اسپیکرهای آینه صدای باکیفیتی ارائه می‌دهند که می‌تواند یک اتاق را تحت تاثیر قرار دهد.

هر دو آینه توسط Simplehuman با سیستم نورپردازی اختصاصی طراحی شده‌اند که نور خورشید را شبیه‌سازی می‌کند، همچنین حالت تغییر شبانه وجود دارد که به تدریج نور ویژه شب را ارائه می‌کند.

آینه هوشمند

آینه هوشمند Simplehuman در سال 2016 میلادی از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کرد، اما جالب است بدانید که آینه Hi-Fi Assist فقط از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر به نظر می‌رسد دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) یک افزونه اضافی بوده که نمی‌تواند عملکردی کامل ارائه کند.

در حقیقت هر دو آینه عملکرد بهتری با برنامه Simplehuman دارند. شما می‌توانید از تایمر آن برای کارهای مختلف همانند مراقبت از پوست خود استفاده کنید و حتی توانایی تنظیم صدا، روشنایی و فعالیت‌های سنسور را خواهید داشت. آیا شما به یک آینه جهت شنیدن وضعیت آب و هوا یا پخش موسیقی، هنگامی که دستگاه از شما فاصله دارد، نیاز دارید؟

آینه های هوشمند در سال جاری ویژگی‌هایی را برای محیط خانه فراهم کرده‌اند، اما تا حدی مشابه ویژگی‌های آینه های هوشمند در سال 2016 میلادی است. قابلیت‌های جدید را می‌توان اسپیکر و حالت‌های مختلف نور دانست، اما تصور می‌کنیم آن‌ها مفید هستند، زیرا شما می‌توانید مدیریت اسپیکر و روشنایی را با یک دستگاه کوچک انجام دهید.

سنسور آینه‌های Hi-Fi و Hi-Fi Assist به ترتیب در بهار سال جاری میلادی با قیمت‌های 350 و 400 دلار در وب‌سایت Simplehuman و سایر مراکز فروش قرار خواهد گرفت.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا تکنو لوژی زندگی رو برای مردم راحت کرده

  2. ولی بازم دقیق نفهمیدم کارش چیه

  3. ب حق چیزای نشنیده