تلویزیون های هوشمند سامسونگ

ورود آیتونز و اپل ایرپلی به تلویزیون های هوشمند سامسونگ رسما اعلام شد

در جریان نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس شنیده شد که سرویس های اپل به تلویزیون‌های سایر برندها از جمله سامسونگ خواهد آمد. اکنون مدیران این دو شرکت ورود آیتونز و ایرپلی به تلویزیون های هوشمند سامسونگ را رسما اعلام کردند.

شرکت سامسونگ اعلام کرد از بهار سال جدید میلادی، امکان پخش برنامه‌‏ها و فیلم‎های آیتونز و استفاده از ایرپلی 2 شرکت اپل را روی تلویزیون های هوشمند سال 2019 خود فراهم خواهد کرد. این پشتیبانی از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری تلویزیون های هوشمند سامسونگ فراهم خواهد شد. این اولین باری است که امکان تماشای فیلم‎های آیتونز و استفاده از اپلیکیشن TV Shows روی تلویزیون های هوشمند فراهم می‎شود. این امکان در قدم اول در 100 کشور عرضه خواهد شد. همچنین پشتیبانی از AirPlay 2 نیز در 190 کشور روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود.

قابلیت‌های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ

با استفاده از اپلیکیشن‎های جدید iTunes Movies و TV Shows کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ امکان پیدا خواهند کرد به مجموعه موجود برنامه‎های خود در آیتونز دسترسی پیدا کرده و حتی با بررسی فروشگاه iTunes Store، فیلم و برنامه مورد علاقه خود را از میان صدها هزار عنوان موجود دراین فروشگاه انتخاب، خریداری و یا اجاره کنند. این فروشگاه شامل بزرگترین مجموعه فیلم‎های 4K HDR هم می‎شود. هر دو اپلیکیشن iTunes Movies و TV Shows بدون هیچ مشکلی با دیگر خدمات تلویزیون‎های هوشمند مانند Universal Guide، بیکسبی و جستجوگر تلویزیون کار کرده و به این ترتیب تجربه‎ای یکنواخت را در کل پلتفرم سامسونگ برای کاربر فراهم می‎کنند.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ

پشتیبانی از AirPlay 2 نیز به کاربران سامسونگ امکان خواهد داد تا بدون هیچ مشکلی ویدیو، عکس، موسیقی، پادکست یا هر فایل دیگری موجود روی وسایل اپل خود را مستقیما روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ پخش کنند. تلویزیون ‎های هوشمند سامسونگ که در 13 سال گذشته پیشتاز صنعت تلویزیون بوده‎اند اکنون به یکی از بزرگترین پلتفرم‎های سرگرمی موجود در بازار نیز تبدیل شده‎اند.

وون جین لی، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌‏گوید:

افتخار می‌کنیم که برای عرضه گسترده‎ترین خدمات محتوایی در تلویزیون‎های هوشمند خودمان با رهبران این صنعت همکاری می‎کنیم. اکنون و با ارائه آیتونز و ایرپلی توانستیم محتوا، ارزش و کارکردهای بیشتری را برای مالکان تلویزیون های سامسونگ و مشتریان اپل عرضه کنیم.

ادی کیو، معاون بخش خدمات و نرم ‏افزارهای اینترنتی اپل نیز گفت:

بسیار مشتاقیم که از طریق تلویزیون های هوشمند سامسونگ بتوانیم تجربه استفاده از آیتونز و ایرپلی 2 را برای تعداد بیشتری از مشتریانمان در سراسر جهان فراهم کنیم تا کاربران آیفون، آیپد و مک ما بتوانند راهی جدید برای لذت بردن از مختوای مورد علاقه‌شان روی یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشند.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :