جبرا Elite 85h

هدفون جبرا Elite 85h شما را در موزیک غرق خواهد کرد

جدیدترین هدفون جبرا با نام الایت 85 اچ (Jabra Elite 85h) طی نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. هدفون جبرا Elite 85h قادر است بدون توجه به محیطی که کاربر در آن قرار دارد (شلوغ یا خلوت)، بهترین صوت ممکن را ارائه کند.

شرکت جبرا طی نمایشگاه CES 2019، یک هدفون روی گوشی دارای قابلیت حذف نویز ارائه کرد که در مقایسه با مدل‌های قبلی، توانایی بیشتری برای جدا کردن شما از محیط اطرافتان دارد! هدفون جبرا Elite 85h دارای قابلیتی به منظور بلاک کردن محیط پیرامون کاربر است. یکی دیگر از ویژگی‌های آن، امکان دسترسی به دستیار هوشمند خود بدون نیاز به لمس یک دکمه فیزیکی (به صورت هندزفری) است. برای غرق شدن در موسیقی و رها شدن از دنیای پیرامون خود توسط هدفون جبرا Elite 85h باید 299 دلار بپردازید.

فراخوانی سریع دستیار خود با جبرا Elite 85h

قابلیت حذف نویز فعال (ANC) عالی است، اما امروز هدفون‌های پرچمدار زیادی دارای نوعی قابلیت صدای تطبیق‌پذیر هستند تا نحوه پخش صدا را بر اساس محیطی که کاربر درونش قرار دارد تنظیم کنند. جبرا با استفاده از SmartSound، ابزاری قدرت گرفته از تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت audEERING، هدفون جبرا Elite 85h را طراحی کرده و معتقد است قابلیت حذف نویز بهتری نسبت به مورد مشابه ارائه شده در محصولات دیگر شرکت‌ها در چنته دارد.

جبرا Elite 85h

جبرا Elite 85h بعد از آنالیز کردن نویز و صداهای اطراف کاربر، صدا را به صورت خودکار بین یکی از سه حالت نزد عموم (In Public)، در خلوت (In Private) و رفت و آمد (Commute) تنظیم می‌کند. به عبارتی هدفون همواره با در نظر گرفتن محیطی که در آن قرار دارید، به وسیله اعمال یک سری تغییرات، بهترین کیفیت صدای ممکن را ارائه می‌کند، پس در شلوغ‌ترین و پرسر و صداترین محیط‌ها نیز باآرامش به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش خواهید داد. می‌توان با استفاده از اپلیکیشن +Sound جبرا، کنترل بیشتری روی نحوه پخش صدا داشت. به عنوان نمونه می‌توان به امکان ذخیره کردن تنظیمات سفارشی مورد نظر به منظور استفاده در آینده اشاره کرد.

از جمله ویژگی‌های کلیدی هدفون جبرا Elite 85h، امکان فراخوانی و استفاده از دستیارهای مجازی و هوشمند الکسا، گوگل اسیستنت و یا اپل سیری بدون نیاز به فشردن دکمه‌ای خاص (هندزفری) است. در بسیاری از هدفون‌ها، قابلیت فراخوانی دستیار هوشمند بدون نیاز به لمس گوشی هوشمند فراهم شده است، اما در آن‌ها حداقل باید یک دکمه خاص تعبیه شده روی بدنه هدفون را لمس کنید. در جبرا Elite 85h با گفتن یک کلمه کلیدی خاص، دستیار صوتی را مقابل خود حاضر و آماده خواهید یافت. به ادعای سازنده، این نخستین مرتبه‌ای است که چنین قابلیتی برای دستیار آمازون الکسا روی یک هدفون ارائه می‌شود.

طبق گفته‌های سازنده، میزان دوام باتری هدفون جبرا Elite 85h در زمان روشن و خاموش بودن قابلیت حذف نویز متفاوت است، هر چند این دو مقدار تفاوت زیادی با هم ندارند. در صورت روشن نگه داشتن ANC و یا خاموش کردن آن، به ترتیب 32 ساعت و 35 ساعت متوالی می‌توانید از هدفون خود با یک مرتبه شارژ کامل استفاده کنید. انتظار می‌رود این محصول تا سه ماه دیگر روانه بازار شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب او دستگاه 33 ساعت مسویقی پحش نمیکنه

  2. یکی از اینا واجبه