ال جی G8

ال جی G8 احتمالا زیر سایه پرچمدار شیائومی در MWC 2019 محو خواهد شد

اولین پرچمدار ال جی در سال 2019 احتمالا به زودی رونمایی خواهد شد و باید در نمایشگاه MWC 2019 منتظر معرفی ال جی G8 باشیم. اما زمان رونمایی ال جی جی 8 (LG G8) چالش هایی برای این شرکت به همراه دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

سال گذشته، تعدادی از گوشی‌سازان مطرح دنیا همچون ال جی تصمیم گرفتند گوشی پرچمدار خود را خارج از رویدادهای اصلی دنیای تکنولوژی همچون CES و همچنین MWC و IFA معرفی کنند. ایده پشت این عمل، جلوگیری از محو شدن پرچمدار خود زیر سایه اخبار محصولات شرکت‌های رقیب است. با این حال ال جی تصمیم دارد در سال 2019 مجددا نخستین پرچمدارش را به کنگره جهانی موبایل بیاورد.

رونمایی ال جی G8 نزدیک است

معرفی ال جی G8 یا هر گوشی دیگر در رویداد بزرگی همچون MWC 2019 مزیت‌های خاص خود را نیز دارد، هر چند از ایراد ذکر شده در بالا نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. در کنگره جهانی موبایل، همه رسانه‌های خبری حضور بسیار پرشورتری داشته و تلاش می‌کنند همه ابعاد محصولات معرفی شده مخصوصا توسط شرکت‌های معروف را تحت پوشش قرار دهند.

پیشتر شنیده بودیم ال جی تصمیم دارد در نمایشگاه CES 2019، نمونه‌ای اولیه از گوشی هوشمند منعطف خود را در معرض دید قرار بدهد، اما چنین اتفاقی رخ نداد. به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته با ارائه محصولاتی همه‌پسند به جای محصولاتی خاص، بیشتر روی افزایش میزان فروش در بازار موبایل سرمایه‌گذاری کند. به همین دلیل انتظار نداریم حتی در کنگره جهانی موبایل سال جاری نیز گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت رونمایی شود. در عوض همه‌ی تمرکزها روی ال جی G8 قرار خواهد داشت.

ال جی G8

از زمان رونمایی آخرین گوشی ال جی در نمایشگاه MWC (گوشی ال جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل سال 2017)، بازار موبایل با تغییرات زیادی رو به رو شده است. به عنوان نمونه، اکنون شیائومی یکی از بزرگان تلقی شده و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال دیگر پشت سر هواوی در رده دوم پرفروش‌ترین گوشی‌سازان دنیا قرار بگیرد. طبق شایعات درباره جدول‌ زمان‌بندی رویدادهای شرکت‌های مختلف در MWC 2019، شیائومی در روز مشابهی با ال جی رویدادش را برگزار خواهد کرد. با توجه به تغییر نگاه کاربران و رسانه‌های خبری نسبت به شیائومی در مقایسه با سال 2017، می‌توان پیش‌بینی کرد همان بلایی که ال جی از ترس آن از معرفی پرچمدارش در کنگره سال 2018 خودداری کرد، بر سرش بیاید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ینی شیائومی اینقدر خفن شده؟

  2. کره کارش تمومه الان چین ابر قدرت تکنولوژیه

    • اره واقعا کل بازارو گرفته

    • کره برای کسانی که بخوان جنس بنجل بخرن تمومه…چین فقط تو کپی حرف اول رو میزنه
      چرا تو نمایشگاه CES 2019 حرفی از جنس چینی که بخواد اولین چیز رو رونمایی کنه نیست؟چون همه چیز برای اولین بار از مهد تکنولوژی که کره جنوبی هست باید شروع بشه تا بقیه کپی کنن…نمونه ش اولین باتری منعطف و تلویزیونهای بی رقیب و بینظیر سامسونگ و ال جی و لوازم خانگی بینظیر این دو برند و هوش مصنوعی سامسونگ و اینترنت 5G قابل استفاده سامسونگ و کلی چیز دیگه س
      پس چین الرقدرت نست،ابر کپی کار بدون ترس دنیاست

  3. اگه گوشی که می خواد معرفی کنه خوب باشه این بلا سرش نمیاد

    ولی اگ گوشی بی مصرف بخواد معرفی کنه اصلا کسی متوجه نمیشه

    که LG هم گوشی جدیدشو معرفی کرده.اگ LG G8 بخواد عین LG G7 باشه

    فقط با تغییرات جزئی نرم افزاری صد درد همین بلایی که شما میگید سرشون میاد

    بدون شک این اتفاق میوفته ولی اگه گوشی که معرفی میکنه هم از لحاظ سخت افزاری

    هم از لحاظ نرم افزاری تفاوت زیادی با LG G8داشته باشه و گوشی خوبی باشه این بلا سرش نمیاد

    همه چی دست خودشه

  4. این چرا اینقد ایفون ایکسه