زولو ایرا 4 ایکس

گوشی زولو ایرا 5 ایکس با صفحه نمایش 5.7 اینچ معرفی شد

گوشی زولو ایرا 5 ایکس (Xolo Era 5X) با صفحه نمایش 5.7 اینچ معرفی شد. زولو ایرا 5 ایکس دارای قابلیت‌های زیادی است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

شرکت زولو، کار فروش گوشی هوشمند زولو ایرا 4 ایکس را به طور انحصاری از طریق Amazon India آغاز کرده است، همچنین شاهد گوشی زولو ایرا 5 ایکس هم بوده‌ایم که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

گوشی زولو ایرا 4 ایکس با 1 و 2 گیگابایت رم به ترتیب دارای قیمت‌های 63 و 80 دلار است. گوشی زولو ایرا 5 ایکس دارای حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره است، شرکت زولو مدعی‌ست که این دو سیستم امنیتی می‌توانند قفل گوشی را به ترتیب در 0.2 و 0.6 ثانیه باز کنند.

در قسمت جلوی گوشی زولو ایرا 5 ایکس (Xolo Era 5X) شاهد صفحه نمایش 5.7 اینچ IPS LCD با وضوح 720×1440 پیکسل و سنسور دوربین 13 مگاپیکسل با فلاش ال ای دی هستیم، در قسمت عقب هم یک سنسور 13 مگاپیکسل و فلاش ال ای دی دیگر هم وجود دارد.

این اسمارت فون قدرت خود را از چیپست مدیاتک هلیو ای 22 با پردازنده چهار هسته‌ای 2 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم دریافت می‌کند. گوشی هوشمند جدید زولو دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

زولو ایرا 4 ایکس

اینطور که پیداست، اسمارت فون زولو ایرا 5 ایکس از سیستم عامل Star OS 5.0 بر پایه اندروید 8.1 اوریو برخوردار است، همچنین انرژی مورد نیاز خود را از باتری 3000 میلی‌آمپری تامین خواهد کرد.

شرکت زولو مشخصات اسمارت فون جدید خود را مشخص کرده است، اما هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن وجود ندارد؛ به نظر می‌رسد این جزئیات در اواخر ماه جاری منتشر شوند.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*