اسکیت برد برقی اسپکترا ایکس

اسکیت برد برقی اسپکترا ایکس به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

اشتراک‌گذاری اسکیت بردها، ایده تازه کمپانی Walnut Technology است که در نمایشگاه CES 2019 مطرح شد. در این پروژه قرار است از اسکیت برد برقی اسپکترا ایکس (Spectra X) استفاده شود.

بعد از فراگیر شدن اسکوترها و دوچرخه‌های اشتراکی، حالا کمپانی هنگ کنگی Walnut Technology می‌خواهد اسکیت بوردهای برقی را هم به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار دهد. البته، در اینجا یک تفاوت با سایر محصولات اشتراکی وجود دارد؛ کاربران به جای اینکه بتوانند اسکیت ها را از هر جایی برداشته و در هر جایی رها کنند، Walnut به آنها اجازه می‌دهد که اسکیت ها را از طریق اپلیکیشن مربوطه، اجاره کنند. افرادی که قصد دارند از اسکیت‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند نزدیک‌ترین مورد به خود را جستجو کرده و بعد از گفتگو با صاحب آن، مبلغی را از طریق اپلیکیشن بابت اجاره پرداخت کنند.

اسکیت برد برقی اسپکترا ایکس که برای نخستین بار شاهد نمایش آن در رویداد فناوری CES 2019 هستیم، هنوز آماده عرضه نشده است؛ اما مطابق با گفته مدیران انتظار می‌رود از مارس (اواخر اسفند) در بازار چین عرضه شود. این اسکیت در برابر آب مقاوم بوده و با باتری قابل شارژ و قابل تعویض در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگرچه مسافتی که اسپکترا X با یک بار شارژ قادر به پیمایش است مشخص نشده، اما اسپکترا سیلور -بالاترین مدل از اسکیت های فعلی شرکت با قیمت 1399 دلار- می‌تواند 25 تا 30 کیلومتر (16 تا 19 مایل) را بپیماید. Spectra Silver که سال 2017 عرضه شده است، می‌تواند به حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت (22 مایل بر ساعت) دست پیدا کند و کنترل آن از طریق اپلیکیشن مربوطه یا فشار آوردن به بخش‌های جلویی و عقبی اسکیت امکان‌پذیر خواهد بود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما عددیشم نداریم چ برسه بریش