رندر ساعت هوشمند گلکسی Sport سامسونگ منتشر شد

جدیدترین رندر ساعت هوشمند گلکسی Sport پیش از رونمایی رسمی آن منتشر شد. ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپورت (Samsung Galaxy Sport) مخصوص ورزشکاران ساخته شده و نمایشگر بدون حاشیه و زیبایی دارد.

چندی پیش اعلام شد سامسونگ در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید با اسم رمز پالس (Pulse) است. این محصول جانشین ساعت گیر اسپورت تلقی شده و با توجه به استراتژی سامسونگ برای آوردن ساعت‌های هوشمند زیر شاخه اسم تجاری Galaxy، احتمالا گلکسی اسپورت نام خواهد گرفت. این شرکت سال گذشته نیز ساعت هوشمندش را به جای گیر اس 4، گلکسی واچ نام‌گذاری کرد.

در گزارش پیشین اعلام شده بود ساعت هوشمند گلکسی Sport از سیستم عامل تایزن قدرت گرفته و 4 گیگابایت رم خواهد داشت که برای یک ساعت هوشمند فوق‌العاده به نظر می‌رسد. با توجه به جانشینی گیر اسپورت، اصلی‌ترین تمرکز این ساعت روی ویژگی‌های مورد نیاز ورزشکاران بوده و قابلیت‌هایش اغلب درباره تناسب اندام خواهند بود.

به تازگی رندری از ساعت هوشمند گلکسی Sport با ادعای در نظر گرفتن داده‌هایی به دست آمده از شرکت سازنده منتشر شده است. مدل پیشین (گیر Sport) دارای نمایشگری 1.2 اینچی بود و احتمالا مدل آتی نیز ابعاد مشابهی خواهد داشت. رنگ‌های ساعت هوشمند گلکسی Sport مشکی، سبز، نقره‌ای و طلایی اعلام شده است.

رندر ساعت هوشمند گلکسی Sport

ساعت هوشمند گلکسی Sport

بر اساس رندر ساعت هوشمند گلکسی اسپورت، در این محصول سبک طراحی بدون حاشیه دنبال شده و ظاهر زیبایی خواهد داشت. در این صورت، اگر ابعاد نمایشگر همان 1.2 اینچ باقی بماند، ابعاد بدنه در مقایسه با گیر اسپورت کاهش پیدا می‌کند.

یکی از قابلیت‌های ساعت گلکسی Sport، مجهز شدن به دستیار صوتی بیکسبی به منظور ارائه قابلیت Bixby Reminder است. به این وسیله، همه نوتیفیکیشن‌های مربوط به دستیار مجازی گوشی هوشمند متصل به ساعت درون آن نمایش داده می‌شوند. این قابلیت هنوز در گلکسی واچ، آخرین ساعت هوشمند ارائه شده توسط سامسونگ تا امروز، در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود به وسیله انتشار یک آپدیت نرم افزاری، برای آن نیز فراهم شود. پیش‌بینی می‌کنیم ساعت هوشمند گلکسی Sport کمتر از دو ماه دیگر همراه با سامسونگ گلکسی اس 10 رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طراحیش خیلی خوبه