مراسم آنپک 2019 سامسونگ

دعوتنامه مراسم آنپک 2019 سامسونگ ؛ معرفی گلکسی اس 10 قبل از MWC 2019

دعوتنامه مراسم آنپک 2019 سامسونگ (Galaxy Unpacked 2019) برای رسانه‌ها ارسال شد. انتظار می‌رود در این رویداد، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) معرفی شود.

سامسونگ دعوتنامه مراسم گلکسی آنپک 2019 را برای رسانه‌ها ارسال کرد. این مراسم به مناسبت دهمین سالگرد عرضه سری Galaxy سامسونگ در روز 20 فوریه 2019 مصادف با 1 اسفند 1397 در سان‌فرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) در این رویداد معرفی شود.

مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ موبایل در ایران در رابطه با دعوتنامه مراسم آنپک 2019 خطاب به رسانه‌های منتخب حوزه تکنولوژی از جمله گجت نیوز گفت:

مراسم Galaxy Unpacked 2019 روز 20 فوریه 2019 ساعت 11 صبح در تالار بیل گراهام سیویک در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد. امسال دهمین سالگرد عرضه سری گلکسی است. تصور ما این است که سانفرانسیسکو به عنوان مرکز فناوری و مقر برخی از شرکای کلیدی ما، می‌تواند بهترین مکان برای برگزاری رویداد بعدی رونمایی‌مان باشد. زمان مراسم Galaxy Unpacked 2019 را متناسب با زمانبندی‌های سالانه مراسمات رونمایی‌مان انتخاب کردیم تا بهترین تجربه ورود به بازار را برای کاربرانمان ایجاد کنیم.

به این ترتیب گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ که احتمالا با نام گلکسی اس 10 شناخته می‌شود، قرار است یک هفته پیش از کنگره جهانی موبایل (MWC) رسما معرفی و رونمایی شود. گوشی گلکسی S9 نیز در سال گذشته در زمان مشابهی رونمایی شده بود و حالا در حدود 40 روز دیگر شاهد معرفی پرچمدار جدید سامسونگ خواهیم بود. همچنین ممکن است سامسونگ بخواهد برای جشن گرفتن دهمین سالگرد عرضه گوشی های گلکسی، شیوه جدیدی را برای نام‌گذاری پرچمدار جدید خود انتخاب کند. پیش از این، اپل هم همین کار را با آیفون X انجام داده بود.

مراسم آنپک 2019 سامسونگ

به این ترتیب با معرفی گوشی گلکسی اس 10 در مراسم آنپک 2019 سامسونگ ، بعید است که این کمپانی محصول مهمی برای معرفی در نمایشگاه MWC 2019 داشته باشد. البته این اولین باری نیست که سامسونگ گوشی‌ها و محصولات مهم خود را در رویدادهای جداگانه‌ای معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد علاقه‌ای به رونمایی از پرچمداران خود در نمایشگاه‌های سالانه ندارد.

اما ما چه انتظاری از گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 10 داریم و تاکنون چه چیزهایی از آن می‌دانیم؟ شایعه‌ها حاکی از آن هستند که سری گلکسی S10 با سه مدل اس 10، اس 10 پلاس (S10 Plus) و اس 10 ای (S10 E) به بازار عرضه خواهد شد. یک یا دو مدل از این گوشی‌ها و شاید هم هر سه مدل از صفحه نمایش Infinity-O سامسونگ استفاده می‌کنند و شاهد سوراخ نمایشگر روی آن‌ها خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی اس 10

حاشیه‌های دور نمایشگر به کمترین اندازه رسیده است و فقط دوربین سلفی به شکل یک حفره کوچک در بالای صفحه دیده می‌شود. تصویری که برای دعوتنامه مراسم آنپک 2019 سامسونگ منتشر شده، به شکل زیرکانه‌ای حاشیه‌های بسیار اندک نمایشگر را به رخ می‌کشد؛ احتمالا خط وسط تصویر که از مرکز عدد 0 می‌گذرد، نشان‌دهنده حاشیه جانبی نمایشگر است.

شایعات همچنین به ما می‌گویند که سامسونگ ممکن است دوربین سوم را نیز به قاب پشتی گلکسی اس 10 پلاس اضافه کند تا این گوشی نیز مانند گوشی‌هایی مانند ال جی وی 40 تینکیو و هواوی میت 20 پرو، لنزی را برای تصاویر عریض و زاویه باز در نظر بگیرد. البته تمام این‌ها شایعه‌هایی هستند که در مدت اخیر منتشر شده‌اند و فعلا باید منتظر بمانیم و ببینم در روز 1 اسفند 1397، سامسونگ چگونه می‌خواهد ما را شگفت‌زده کند.

محصولات دیگر در مراسم آنپک 2019 سامسونگ

اما علاوه بر گوشی گلکسی S10، ما می‌توانیم انتظار چه رونمایی‌های دیگری در مراسم آنپک 2019 سامسونگ داشته باشیم؟ اسپیکر هوشمند گلکسی هوم (Samsung Galaxy Home) مبتنی بر دستیار بیکسبی از جمله محصولاتی است که شاید در این رویداد از آن بشنویم. البته سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 در ماه آگوست 2018 این محصول را معرفی کرده بود، اما از آن زمان تاکنون خبر دیگری از این بلندگوی هوشمند نشنیدیم.

همچنین دور از انتظار نیست اگر خبرهای جدیدی درباره گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ هم بشنویم. سامسونگ تایید کرد که این گوشی در نیمه اول سال 2019 عرضه خواهد شد. شاید تصویر مربوط به دعوتنامه مراسم آنپک 2019 سامسونگ به عنوان دو صفحه نمایش در دو طرف عدد 0 نیز تفسیر شود. به هر حال این‌ها شایعه‌هایی هستند که درباره این رویداد شنیده می‌شوند و  همه ما منتظر سورپرایزهای سامسونگ در سانفراسیسکو هستیم.

آخرین اخبار سامسونگ گلکسی S10 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چ عجبله ای دارن حالا