گوشی هواوی آنر ویو 20

نگاه نزدیک به گوشی هواوی آنر ویو 20 در نمایشگاه CES 2019

بزرگترین گوشی‌ساز چینی، گوشی هواوی آنر ویو 20 (Huawei Honor View 20) را همراه خود به نمایشگاه CES 2019 آورد. آنر ویو 20 هواوی با وجود داشتن 500 دلار قیمت، ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری فوق‌العاده‌ای دارد.

هواوی به عنوان یک شرکت چینی، با دولت و شرکت‌های آمریکایی در جنگی غیر مستقیم به سر می‌برد، اما این موضوع سبب غیبت بزرگترین گوشی‌ساز چینی در نمایشگاه CES 2019 نشده و این شرکت لپ تاپ‌ها، پرینتر موبایل و گجت‌های دیگری را همراه خود به لاس وگاس آورد. یکی از جذاب‌ترین محصولات شرکت در نمایشگاه سال جاری، گوشی هواوی آنر ویو 20 تلقی می‌شود.

نگاه نزدیک به گوشی هواوی آنر ویو 20

هواوی آنر ویو 20 به اندازه‌ای شگفت‌انگیز است که دیدن مجدد آن همان هیجان نخستین ملاقات گوشی را تداعی می‌کند. این گوشی به لطف قدرت گرفتن از تراشه کایرین 980 جزو پرچمداران کنونی هواوی تلقی شده و از نظر حافظه در دو نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی عرضه می‌‌شود. وجود 256 گیگابایت حافظه قوت قلب کاربران است. ظرفیت باتری گوشی 4 هزار میلی آمپر ساعتی بوده و دوربین اصلی دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل است.

گوشی هواوی آنر ویو 20

در زمان بررسی گوشی هواوی آنر ویو 20 بین تحسین مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده و زیبایی خاص آن مردد می‌مانیم. روی پنل شیشه‌ای پشتی دستگاه به وسیله لیزر حرف V حک شده و ظاهری خاص از گوشی ساخته است. در پنل جلویی نیز اطراف نمایشگر 6.4 اینچی، کمترین میزان حاشیه ممکن وجود دارد، بدون این که از طراحی ناچ استایل استفاده شده باشد. این ویژگی به لطف حفره روی صفحه نمایش فراهم شده که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی گوشی را درون خود جای می‌دهد.

گوشی هواوی آنر ویو 20

حفره روی نمایشگر گوشی هواوی آنر ویو 20 نشان داد ترسی که از این سبک طراحی در زمان دیدن نخستین پتنت‌ها داشتیم، بیهوده بوده است. حداقل در مقایسه با سبک ناچ استایل، این نحوه قرار دادن دوربین سلفی، زیبایی بیشتری برای گوشی به ارمغان می‌آورد. گوشی هواوی آنر ویو 20 فاقد صفحه نمایش AMOLED میت 20 پرو است، اما نباید فراموش کرد آنر، برند زیر شاخه هواوی برای تولید محصولات بالارده و پرچمداران اقتصادی است. این گوشی تنها 500 دلار قیمت دارد.

گوشی هواوی آنر ویو 20

قدرت گرفتن از اندروید 9 پای نشان می‌دهد هر آنچه در جدیدترین سیستم عامل پلتفرم اندروید ارائه شده، حین استفاده از گوشی هواوی آنر ویو 20 در دسترس خواهد بود. در این گوشی خبری از ماژول دوربین سه گانه به کار رفته در هواوی پی 20 پرو و میت 20 پرو نیست، اما همانند دو گوشی یاد شده، با هواوی آنر ویو 20 نیز می‌توان تصاویری 48 مگاپیکسلی ثبت کرد. برای دست یافتن به افکت‌هایی همچون عمق میدان و ارائه قابلیت‌هایی مثل عکاسی پرتره، یک سنسور ثانویه وجود دارد.

آنر ویو 20 محصولی ارزشمند بوده و می‌تواند قابلیت‌های سخت افزاری همرده با گران‌ترین پرچمداران بازار را به ازای قیمتی بسیار پایین‌تر در اختیارتان قرار بدهد. اکنون کمتر می‌توان یک پرچمدار دارای قیمت کمتر از 800 دلار پیدا کرد و محصولات بالا‌رده شرکت‌هایی همچون سامسونگ در محدوده قیمت هزار دلار به فروش می‌رسند. به این ترتیب گوشی هواوی آنر ویو 20 را نیز باید یکی از (زیباترین) قاتل‌های پرچمدار سال 2019 خطاب کرد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. بنظر میاد سری آنر از خود هواوی بهتره

  2. طراحی فوق العاده داره

  3. نوشتین باتری چهار هزار مگاپیکسل … اصلاح کنید لطفا