تصاویر دوربین هواوی آنر ویو 20

نمونه تصاویر دوربین هواوی آنر ویو 20 منتشر شد

اولین نمونه تصاویر دوربین هواوی آنر ویو 20 (Huawei Honor View 20) منتشر شد. با توجه به رزولوشن 48 مگاپیکسلی دوربین هواوی آنر View 20، کاربران از زمان رونمایی آن، منتظر دیدن نمونه عکس‌های دوربین این گوشی هستند.

در زمان بحث درباره دوربین‌های موبایل، اغلب اسمی از دوربین‌های 41 مگاپیکسلی نوکیا برده می‌شود که چند سال پیش در دو گوشی هوشمند این شرکت به کار رفت. البته دوربین دو گوشی نوکیا 808 پیور ویو و لومیا 1020 به سنسورهای بزرگی مجهز شده بود و به همین دلیل روی پنل پشتی، ماژول دوربین برآمدگی زیادی داشت.

نوکیا در این دو گوشی، با وجود داشتن توانایی ثبت تصاویری با رزولوشن بالا، به صورت پیش‌فرض وضوح تصویر را پایین قرار داده بود تا با بهره بردن از اندازه بزرگ سنسور، بیشتر روی کیفیت، دقت و میزان ثبت جزییات تمرکز کند. حتی امروز نیز مشاهده یک عکس 41 مگاپیکسلی هیجان‌آور تلقی می‌شود، مخصوصا این که با یک دوربین موبایل ثبت شده باشد. پس می‌توان تصور کرد معرفی نوکیا 808 پیور ویوو در سال 2012، چقدر دنیای دنیای فناوری غوغا به پا کرده بود! به همین دلیل کاربران اغلب اصرار داشتند شفافیت و میزان نور عکس را فدای رزولوشن بالا کنند.

نوکیا 808 پیور ویو

با توجه به تمرکز بالای گوشی‌سازان روی زیبایی محصولات خود، امروز دیگر نمی‌توان همچون دو گوشی هوشمند دوربین محور نوکیا، به هر قیمتی یک دوربین باکیفیت و با رزولوشن بالا روی دستگاه قرار داد، چرا که حفظ نازکی و خوش دست بودن، در درجه اول قرار دارد. سازندگان برای افزایش کیفیت دوربین‌های موبایل خود با وجود پایین نگه داشتن ابعاد سنسورها، به رو‌ش‌هایی همچون پس‌پردازش روی آورده‌اند.

به تازگی گوشی های هوشمند مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی جدیدی معرفی شده‌اند. به عنوان نمونه باید به گوشی 200 دلاری شیائومی ردمی نوت 7 و گوشی 500 دلاری هواوی آنر ویو 20 اشاره کرد. در این دستگاه‌ها از سنسورهای عادی استفاده شده و روال کار همچنان کاهش اندازه عکس نهایی به منظور دست پیدا کردن به نتیجه‌ای شفاف است، اما شدیدا دوست داریم دیدی نسبت به عکس‌های 48 مگاپیکسلی آن‌ها داشته باشیم. در ادامه تصاویر دوربین هواوی آنر ویو 20 در رزولوشن یاد شده را مشاهده می‌کنیم.

با بزرگنمایی روی تصاویر، آن‌ها به نوعی نقاشی شده و مصنوعی به نظر خواهند رسید که نتیجه پس‌پردازش دیجیتالی است. اگرچه عکس‌های بالا چنگی به دل نمی‌زنند، اما در زمان پایین آوردن رزولوشن، تصاویر دوربین هواوی آنر ویو 20 کیفیت بسیار قابل قبولی پیدا می‌کنند. در زمان قرار دادن عکاسی روی حالت خودکار، تصاویر کمی دارای اشباع شدگی هستند، پس بهتر است تا جای ممکن از حالت تنظیمات دستی دوربین استفاده کنیم.

گالری تصاویر دوربین هواوی آنر ویو 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وای چ عکسایی گرفته لامصب

  2. دوربین عکسایه این