فناوری هولوراید آئودی

با فناوری هولوراید آئودی و انجام بازی‌های VR به آینده سفر کنید (گجت تی وی)

فناوری هولوراید آئودی که در نمایشگاه CES 2019 شاهد معرفی آن بودیم، تکنولوژی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد در خودرو مشغول انجام بازی های مبتنی بر واقعیت مجازی شوید. در ادامه با فناوری Holoride در یک ویدیوی اختصاصی آشنا خواهیم شد.

آئودی قصد دارد بازی های مبتنی بر واقعیت مجازی را با خود به اتومبیل‌ها بیاورد. Holoride نام شرکت جدیدی‌ست که توسط آئودی تاسیس شده و هدف آن، به ارمغان آوردن تجربه بازی‌های واقعیت مجازی در خودرو است. ظاهرا این تکنولوژی به برند خاصی محدود نبوده و از آن می‌توان در محصولات تمام شرکت‌ها همچون آئودی، فورد، مرسدس بنز یا کرایسلر نیز استفاده کرد.

فناوری هولوراید آئودی

برای استفاده، کاربران ابتدا عینک‌های VR را روی صورت خود قرار می‌دهند و سپس دنیایی مجازی پیش روی آنها قرار می‌گیرد که با حرکت خودرو همگام شده و متناسب با آن تغییر می‌کند. به عنوان نمونه، آئودی می‌گوید زمانی که خودرو شتاب می‌گیرد، سفینه فضایی مجازی شما نیز باسرعت حرکت خواهد کرد. این موضوع به‌تبع در مورد پیچیدن خودرو در جهت‌های مختلف و اعمال آن بر فضای مجازی شما نیز صدق می‌کند. برای نمایش عملکرد این فناوری، مدیران از بازی واقعیت مجازی “Marvel’s Avengers: Rocket’s Rescue Run” استفاده کردند؛ عنوانی که شما را در یک سفینه فضایی از فیلم “Guardians of the Galaxy” قرار می‌دهد.

فناوری هولوراید آئودی

مدیران امیدوارند فناوری هولوراید آئودی طی سه سال آینده در دسترس کاربران قرار گیرد. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به این تکنولوژی خواهیم داشت.

معرفی فناوری هولوراید آئودی

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چطور میشه با اون سفر کنیم

  2. اینده بخوره تو سرتون کم به این چیزا توجه کنید