بهترین محصول وای فای در CES 2019

بهترین محصول وای فای در CES 2019 لاس وگاس

بهترین محصول وای فای در CES 2019 لاس وگاس٬ یک روتر 5G ساخت شرکت دی لینک است. اما این مودم از چه ویژگی‌هایی برخوردار بوده و چرا لقب بهترین را از ما کسب کرده است؟

شرکت فعال در حوزه شبکه D-Link با حضور در نمایشگاه لاس وگاس از یک روتر جدید پرده برداشت که حاوی مهم‌ترین دستاورد امروز و آینده‌ی نه چندان دور سیستم‌های ارتباطی است. بهترین محصول وای فای در CES 2019 لاس وگاس٬ روتر D-Link 5G NR Enhanced است. این رورت طراحی شده تا یک سیگنال فوق سریع بیسیم 5G را از سوی یک ارائه کننده دریافت کرده و اینترنتی با قابلیت سرعت دریافت گیگابیتی را به دستگاه‌های متصل به وای فای شما در خانه ارائه می‌کند.

این مودم همچنین با شبکه‌های مش وای فای نیز سازگار است. شبکه‌های مش٬ یک نوع سیستم وای فای هستند که به ارائه اینترنت سریع و قوی در سراسر خانه از طریق روترهای ماهواره‌ای در منزل کمک می‌کنند و به مراتب بهتر از سایر انواع ارائه وای فای رایج هستند.

بهترین محصول وای فای در CES 2019

هنوز روزهای اولیه‌ی فناوری 5G و حضور آن در منازل ما سپری می‌شود. ورایزن در حال حاضر یک سرویس اینترنت 5G خانگی را در کشورهای محدودی ارائه می‌کند٬ اما آن دارای سرعت 300 مگابیت بر ثانیه‌ای است که به مراتب کمتر از شعارهایی است که طی چند سال اخیر٬ شرکت‌ها با فناوری 5G سر می‌دادند. مودم D-Link 5G NR Enhanced نوع سریع‌تری از 5G که ورایزن ارائه می‌دهد را پشتیبانی می‌کند٬‌ پس در نتیجه می‌تواند سرعت به مراتب بیشتری را نیز در اختیار شما قرار دهد.

اکثر کاربران وای فای و خود شرکت دی لیتک بی‌صبرانه منتظر فعالیت رسمی شرکت‌های ارائه کننده سرویس‌های اینترنت بر بستر 5G هستند. متاسفانه این روند با سرعت پایینی در حال انجام است. ما انتظار داریم پس از آغاز این جریان٬ مودم تازه معرفی شده‌ی شرکت دی لیتک که لقب بهترین محصول وای فای در CES 2019 را نیز از ما کسب کرده٬ به یکی از پرفروش‌ترین روترهای 5G تبدیل شود.

بهترین محصول وای فای در CES 2019

آن چیست: یک روتر وای فای که می‌تواند داده اینترنت بسیار پرسرعت بیسیم 5G را برای وای فای خانگی شما دریافت کند.

چه شرکتی آن را ساخته است: D-Link.

چرا بهترین شده است: زمانی که شبکه‌های 5G به دست ما برسند٬ آن می‌تواند به سرعت به یکی از محبوب‌ترین روترهای وای فای تبدیل شود.

کجا و چه زمانی عرضه می‌شود: هنوز مشخص نیست.

قیمت آن چقدر است: هنوز مشخص نیست.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کودمه چند تا انتن داشت؟؟