خودروهای رنو

مدیرعامل سایپا: نمی‌توانیم خودروهای رنو را تحویل بدهیم

مدیرعامل سایپا گفت تولید و تحویل خودروهای رنو به دلیل تامین نشدن قطعات مورد نیاز امکان ندارد و مشتریان باید از خرید انصراف دهند یا خودروهای جایگزین را انتخاب کنند.

پس از خروج شرکت خودروسازی رنو به بهانه پیروی از تحریم‌های آمریکا، خودروسازان داخلی به خاطر مشکل تامین قطعه و تولید، دیگر قادر به انجام تعهدات خود نخواهند بود. در ماهای گذشته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرده بود در حال حاضر تعهدات شرکت سایپا بیشتر از موجودی قطعات سی کی دی بوده و شرکت سایپا با مشکل تامین این قطعات روبه‌رو است. در خصوص این مشکل شرکت پارس خودرو (زیرمجموعه گروه سایپا) با همکاری وزارت صنعت به دنبال تمهیدات مناسبی برای حل این مشکل است. حالا مدیرعامل سایپا با مشتریان اتمام حجت کرد و گفت تولید و تحویل خودروهای رنو توسط سایپا به دلیل تامین نشدن قطعات مورد نیاز امکان ندارد.

تکلیف مشتریان برای تحویل خودروهای رنو چیست؟

محمدرضا سروش، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص تحویل محصولات رنو اظهار کرد متاسفانه تولید و تحویل خودروهای رنو سایپا به دلیل تامین نشدن قطعات مورد نیاز امکان ندارد و مشتریان باید از خرید انصراف دهند و پول خود را پس بگیرند یا خودروهای جایگزین را انتخاب کنند. وی افزود تمام تعهدات خودروهای سیتروئن سی 3 و سراتو تا پایان سال عمل می‌شود. همچنین اکثر تعهدات باقی‌مانده از خودروهای پراید و تیبا نیز تا پایان سال 97 و بخشی نیز در اردبیهشت‌ماه 98 به مشتریان تحویل داده می‌شود. مدیرعامل سایپا در خصوص تاخیر در تحویل کامیون‌های ولوو افزود برای تامین خودروهای جایگزین این محصول در حال همکاری با وزارت صنعت و دولت هستیم.