بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019 لاس وگاس

بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019 لاس وگاس

به اعتقاد ما خودرو مفهومی آئودی آیکون که آن را در لاس وگاس ملاقات کردیم٬ بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019 است. اما چرا ما این خودرو را انتخاب می‌کنیم؟

گرچه آئودی خودرو مفهومی Aicon خود را برای نخستین بار در سال 2017 معرفی کرده بود٬ با این حال آن محبوب‌ترین خودرویی است که ما در نمایشگاه CES امسال آن را ملاقات کردیم. این خودرو الکتریکی خودمختار که به اعتقاد ما بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019 است٬ از طراحی خارجی٬ طراحی داخلی٬ مشخصات فنی و ظرفیت‌هایی فراتر از حد تصور شما بهره‌مند است تا بتواند تمام علاقه‌مندان دنیای اتومبیل‌ها را شیفته‌ی خودش کند.

خودرو مفهومی Aicon از چهار موتور قدرت می‌گیرد که جمعا 550 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌کند و می‌تواند با هر بار شارژ حداکثر 800 کیلومتر مسافوت را بپیماید. باتری این خودرو می‌تواند زیر 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ شود و آئودی می‌گوید بدون کمک انسانی نیز می‌توانید آن را به صورت بیسیم شارژ کنید.

بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019

از آنجایی که آیکون هنوز یک خودرو مفهومی است٬ هیچ چرخ یا پدالی ندارد. این خودرو دارای کابین داخلی شبیه به فضاپیماهای مدرن است که می‌تواند از چهار سرنشین میزبانی کند. ما در رویداد CES نتوانستیم داخل این خودرو را مشاهده کنیم٬ اما آئودی رندرهایی را از آن منتشر کرده است.

بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019

دو صندلی در ردیف پشتی قرار گرفته است که می‌تواند 20 اینچ به عقب و جلو حرکت کند و تا 15 اینچ به چپ و راست بچرخد. سقف خودرو مفهومی Aicon شیشه‌ای است و چیزی شبیه به اتومبیل‌های گران قیمت امروزی است. طراحی بیرونی آیکون نیز توازن دشواری بین ابعاد خیره کننده یک وسیله نقلیه‌ی لوکس سنتی و اتومبیلی از جنس آینده را ارائه می‌کند. به طور مثال٬ چراغ‌های جدید٬ جایگزین چراغ‌های سنتی در این خودرو شده‌اند. به طور کلی آیکون یکی از بهترین خودروهای مفهومی است که تا به امروز دیده‌ایم.

بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019

آن چیست: یک اتومبیل خودران الکتریکی است.

کی آن را ساخته است: آئودی.

چرا آن بهترین است: آیکون از بهترین طراحی خارجی و داخلی که ما تا به امروز در یک خودرو مفهومی دیده‌ایم بهره می‌برد. علاوه بر این٬ مسافت بسیار طولانی را می‌توان با هر بار شارژ٬ با آن پیمود.

کی و کجا می‌توان آن را خرید: آئودی این خودرو را در سال 2021 میلادی عرضه می‌کند.

قیمت آن چقدر است: آئودی هنوز قیمت نسخه تولیدی آن را اعلام نکرده است.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سال 2021 عرضه میشه چجور الان بهترین خوردو شده>>