عجیب ترین استارتاپ ها در نمایشگاه CES 2019

معرفی عجیب ترین استارتاپ ها در نمایشگاه CES 2019 (گجت تی وی)

هرساله در رویداد فناوری لاس وگاس، اورکا پارک (Eureka Park) میزبان استارتاپ های جویای نام است تا شرکت‌های مختلف بتوانند جدیدترین محصولات خود را نمایش دهند. به همین بهانه، امشب می‌خواهیم شما را با عجیب ترین استارتاپ ها در نمایشگاه CES 2019 آشنا کنیم.

نمایشگاه سی ای اس 2019 سرانجام به پایان رسید و کمپانی‌های کوچک و بزرگ با حضور در لاس وگاس، تازه‌ترین دستاوردهای خود را در مقابل علاقه‌مندان قرار دادند. پیش‌تر در پوشش خبری خود از این نمایشگاه، بسیای از این محصولات را معرفی کردیم. اما بخشی که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید، اورکا پارک است؛ جایی که در آن می‌توان شرکت‌های تازه‌تاسیس و محصولات متفاوت آنها را پیدا کرد.

در اورکا پارک، بسیاری از ایده‌ها را برای نخستین بار می‌بینیم؛ بعضی بسیار جذاب‌ هستند و در ساخت بعضی از آنها هم نمی‌توان هیچ هدف مشخصی را پیدا کرد. در این میان، برخی از محصولات نیز در دسته عجیب‌ترین‌ها قرار می‌گیرند و توجه هر کسی را به خود جلب می‌کنند.

گجت تی وی این بخش به معرفی عجیب ترین استارتاپ ها و محصولات آنها در نمایشگاه فناوری CES 2019 اختصاص یافته است؛ پس از شما دعوت می‌کنیم تا مهمان ویدیوی امشب گجت نیوز باشید.

عجیب ترین استارتاپ ها در نمایشگاه CES 2019

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من فقط اخبار گوشی رو علاقه دارم