ماشین 206

چرا ماشین 206 را به ماشین‌های دیگر ترجیح می‌دهم؟

پژو 206 از آن ماشین‌هایی است که معلوم نمی‌شود راننده‌اش در چه طبقه اقتصادی قرار دارد، چون با هر میزان از درآمد و توان اقتصادی باز ممکن است طرفدار این ماشین باشید و توان خریدنش را پیدا کنید و به همین علت است که بازار خرید پژو 206 هیچ‌وقت از رونق نمی‌افتد.

برخی از دلایل این رونق را اینجا بازگو می‌کنیم:

1- طراحی اسپرت پژو 206 یکی از دلایل محبوبیت آن است. ماشینی جمع و جور مدل هاچ بک که جوانان، زنان و پا به سن‌گذاشته‌ترها طرفدارش هستند و برای سفرهای درون شهری و حتی بیرون‌شهری با تعداد پایین کاملا مناسب است. اما مشخص است که این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیتی که به سفرهای بیرون شهری با ماشین عادت دارند، مناسب نیست، گنجایش ماشین در حالت استاندار چهار سرنشین است و در صندوق آن هم تا سه کوله سایز متوسط می‌توان جا داد. البته می‌توان به خرید 206 اس دی یا صندوقدار هم فکر کرد که صندوقش از فضای بیشتری برخوردار است، اما باز باید بگوییم جای راحتی برای سفر با پنج سرنشین نیست.

2- مصرف سوخت پژو 206 به نسبت ماشین‌های دیگر خیلی پایین است. مصرف سوخت داخل شهر این ماشین 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر و در خارج شهر 5 لیتر در هر صد کیلومتر است. بنابراین این ماشین سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد و هوا را کمتر آلوده می‌کند.

3- با خرید پژو 206 صفر می‌توانید مطمئن باشید که حالاحالاها ماشین با مشکل مواجه نمی‌شود و خرج روی دستتان نمی‌گذارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی خودرو کاملا قوی و مناسب است، شتاب‌گیری بسیار خوبی دارد و از نظر ایمنی هم ماشین قابل قبولی است.

4- تیپ‌های مختلف پژو 206 با امکانات و کلاس قیمتی متنوع این امکان را می‌دهند که بتوانید آن ماشینی را انتخاب کنید که به نیازها و علاقه‌مندی‌های شما نزدیک‌تر است. از یک پژو 206 تیپ دو که آپشن‌های برقی و اتومات کمتری دارد تا یک پژو 206 تیپ شش دنده اتوماتیک که دنده عوض کردن را هم به صورت خودکار انجام می‌دهد، حق انتخاب دارید.

5- در ساخت پژو 206 تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و آن را یک سر و گردن بالاتر از خودروهای تولید داخل قرار داده است. این ماشین فرانسوی که از امکانات کاملا مناسب برخوردار بود به سرعت در جهان تبدیل به خودرویی محبوب شد و در سال 2008 فروش آن به بیش از پنج میلیون دستگاه رسید. گرچه تولید این ماشین در کمپانی مادر متوقف شده اما تولید آن در چند کشور از جمله ایران ادامه دارد.

7- جای پارک هم عامل مهمی است که باعث می‌شود راننده‌ها سراغ ماشین 206 بروند. در شهری مثل تهران و شهرهای شلوغ که تا یک ساعت و بیشتر هم ممکن است دنبال جای پارک خودرو بگردی، برای این ماشین راحت‌تر می‌توان جای پارک پیدا کرد، کوچک و جمع‌وجور است و آدم را از این نظر کمتر در مضیقه می‌گذارد.

6- کلاس قیمتی ماشین 206 هم کاملا وسوسه‌کننده است. در سایت دیوار یک ماشین کارکرده مدل 90 اما کاملا تمیز را می‌توان با قیمتی زیر سی میلیون تومان خریداری کرد و خرید پژو 206 صفر با قیمتی کمتر از پنجاه میلیون تومان میسر است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کجا 206 مدل 90 رو زیر 30 میلیون تومان میفرونشد که ما خبر نداریم؟! شما به من 32 میلیون تومان بفروش من بخرم.