تلویزیون های 2019 ال جی

تلویزیون های 2019 ال جی با نسل دوم پردازنده آلفا 9 و هوش مصنوعی معرفی شدند

تلویزیون های 2019 ال جی در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند. سری جدید تلویزیون های ال جی به نسل دوم پردازنده آلفا 9 و پلتفرم هوش مصنوعی ThinQ مجهز هستند و صدا و تصویری بهینه شده با کیفیت 8K پخش می‌کنند.

جدیدترین تلویزیون های پرچمدار ال­ جی با بهره‌­گیری از فناوری هوش مصنوعی ThinQ AI تجربه متفاوتی از لوازم صوتی تصویری خانگی را ارائه می‌­دهند. مدل‌های جدید که در نمایشگاه CES 2019 به نمایش درآمد، از دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا (α) و فناوری یادگیری عمیق بهره گرفته و با کمک هوش مصنوعی کیفیت تصویر و صدای بسیار با کیفیتی را به نمایش گذاشت. تلویزیون های ال جی به لطف وجود این الگوریتم‌های جدید با تحلیل محتوای اصلی بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه کرده و علاوه بر آن با تشخیص شرایط محیط می‌توانند محتوا را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

سری تلویزیون های 2019 ال جی با استفاده از پلتفرم هوشمند و منبع باز ال جی امکان دسترسی به طیف گسترده­‌ای از سرویس­‌های هوش مصنوعی پرطرفدار در پلتفرم‌های دیگر از جمله آمازون الکسا و دستیار گوگل را خواهند داشت. کاربران می‌توانند از راحتی استفاده از قابلیت تشخیص صدا و داشبورد خانگی لمسی و هوشمندی لذت ببرند که با کمک آن می‌توانند بسیاری از لوازم خانگی هوشمند را مستقیما از طریق تلویزیون کنترل کنند.

تلویزیون های 2019 ال جی

دومین نسل پردازنده هوشمند α در مدل‌های Z9 ، W9 ، E9 و C9 از تلویزیون های ‌OLED‌ ال جی باعث افزایش کیفیت صدا و تصویر با کمک فناوری یادگیری عمیق می‌شود؛ فناوری خاصی که از پایگاه اطلاعاتی بزرگی شامل بیش از یک میلیون داده تصویری ساخته شده است. بنابراین، کیفیت محتوای اصلی شناخته شده و بهترین شیوه ارتقای آن برای ارائه بهترین خروجی بصری تشخیص داده می‌شود. تلویزیون‌ 88 اینچ 8K ال جی مدل Z9 OLED از قدرت پردازش بالاتری برای ارائه واقعی‌ترین کیفیت تصویر 8K برخوردار است. تصویری که به لطف کیفیت 8K و کاهش نویز شفاف، زنده و پر از جزئیات است.

این پردازنده جدید علاوه بر شناسایی نوع تنظیمات محتوا، متناسب با محیطی که تلویزیون در آن قرار گرفته است، نحوه نمایش نور و رنگ‌ها را تنظیم می‌کند تا روشنایی تصویر برای چشم انسان به بهترین حالت ممکن برسد. این پردازنده برای سنجش میزان نور از حسگر نور محیط که در تلویزیون تعبیه شده است بهره می‌برد و به صورت خودکار میزان روشنایی را برای جبران در صورت نیاز تنظیم می‌کند. دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا در سری جدید تلویزیون های ال جی با تنظیم میزان روشنایی، کیفیت محتوای HDR را بهتر می‌کند تا حتی در تاریک‌ترین صحنه‌‌ها کنتراست، جزییات و عمق رنگ باورنکردنی را حتی در اتاق‌های روشن به نمایش بگذارد. سری جدید تلویزیون های ال جی با استفاده از جدیدترین نوآوری‌های Dolby در تصویر می‌توانند به صورت هوشمند محتوای Dolby Vision را تنظیم کرده تا تجربه HDR را در شرایط مختلف نور محیط به بهترین و رضایت‌بخش‌ترین شیوه ممکن میسر کنند.

تلویزیون های 2019 ال جی

با بهره‌مندی از فناوری پردازش هوشمند که قادر است صدای دو کاناله را ارتقا دهد، کیفیت صدا بیشتر شده تا صدای فراگیر و مجازی 5.1 کانال جالب‌توجهی ارائه شود. دومین نسل پردازنده هوشمند α خروجی صدا را بر حسب نوع محتوا بهتر می‌کند تا صدای فیلم‌ها، درام‌ها، اخبار و خیلی چیزهای دیگر واضح‌تر به گوش برسد. کاربران قادر خواهند بود تنظیمات صدا را متناسب با شرایط اتاق خود متعادل کنند یا بگذارند خود تلویزیون ال جی سطح مناسب صدا را طبق موقعیت قرارگیری‌ و جای خود تنظیم کند. در ضمن، تلویزیون های پرچمدار ال جی بار دیگر از فناوری Dolby Atmos برخوردارند تا صدای واقعی و باورنکردنی را برای ارائه سرگرمی غوطه‌ورکننده‌تر پدید آورند.

دستیار گوگل، که اولین بار در تلویزیون‌های 2018 ال جی به همراه هوش مصنوعی ThinQ AI به کار گرفته شد، در سری جدید تلویزیون های ال جی نیز استفاده شده تا کاربران برای مدیریت وظایف روزانه، پاسخ به سوالات و کنترل لوازم خانگی هوشمند اکوسیستم یک‌پارچه و همسانی را تجربه کنند. کاربران لازم نیست تلفن هوشمند خود را در دست گرفته تا پیتزا سفارش دهند، زیرا دیگر می‌توانند این کار را توسط تلویزیون خود بدون ایجاد اختلال در تماشای برنامه و درست در زمان پخش برنامه‌های مورد علاقه‌شان انجام دهند.

دستیار آمازون الکسا در تلویزیون های 2019 ال جی

همچنین ال جی همکاری خود در زمینه هوش مصنوعی را گسترش داده و همراه با هوش مصنوعی ThinQ، آمازون الکسا را نیز به تلویزیون‌های 2019 خود اضافه کرده است تا خدمات صوتی متنوع و متفاوتی در اختیار مشتریان بگذارد. کاربران می‌توانند با فشار دادن کلید Amazon Prime Video روی کنترل جادویی ال جی، لوازم خانگی هوشمند را کنترل کنند، سوال بپرسند و به ده‌ها هزار مهارت دسترسی داشته باشند. حتی می‌توانند با استفاده از صدای خودشان فهرست کارهای روزانه الکسا را برای زنگ بیدارباش، اطلاعات ترافیک و تغییر کانال دلخواه تلویزیون شخصی سازی کنند.

تلویزیون های 2019 ال جی با ThinQ AI از تجربه دیداری غنی الکسا در زمان پخش موزیک، چک کردن آب‌وهوا یا دسترسی به یکی از چندین ویژگی بصری برخوردارند؛ قابلیتی مانند شبکه دستور پخت غذا برای یافتن دستور غذاهای عالی و الهام گرفتن از منوها برای طبخ غذا. از این به بعد، به راحتی می‌توان برنامه خانواده را مدیریت کرد، سفارش‌ها را در آمازون بررسی نمود یا با یک فرمان صوتی به سفرهای طولانی رفت.

تلویزیون های 2019 ال جی

با قابلیت جدید تشخیص صدای محاوره‌ای در تلویزیون های 2019 ال جی مجهز به ThinQ AI، یافتن پاسخ‌ سوالات راحت‌تر از همیشه خواهد شد. نسل جدید تلویزیون های ال جی با درک بافت محاوره می‌توانند درخواست‌های پیچیده را متوجه شوند و دیگر لازم نیست کاربران یک سری از فرامین تکراری را برای کسب نتایج دلخواه خود صادر کنند. این سرویس در تمامی تلویزیون های ال جی که مجهز به ThinQ AI هستند در بیش از 140 کشور قابل دسترسی خواهد بود.

دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا در تلویزیون پرچمدار 75 اینچ LCD ال جی مدل SM99 نیز به کار رفته و به آن فرمان می‌دهد. مجموعه تلویزیون‌های ممتاز و پیشرفته LCD ال جی در سال 2019 سری SM9X و SM8X  با نامی جدید عرضه خواهند شد. مدلی که بیشتر بر کیفیت تصویر بر پایه فناوری نانوسل ال جی تمرکز کرده با عنوان NanoColor، مدلی که در زوایه‌ دید عریض دقت رنگ بالایی دارد با عنوان NanoAccuracy و مدلی که حاشیه بسیار کم و باریک با طراحی شیک‌دار دبا عنوان NanoBezel اسم‌گذاری شده‌اند. تلویزیون های نانوسل ال جی کیفیت صدا و تصویر را با فناوری هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری عمیق بهتر کرده و تجربه راحت و یکپارچه‌ای را با ThinQ فراهم می‌کنند.

تلویزیون های 2019 ال جی

در سال 2019، تلویزیون های OLED و تلویزیون های NanoCell ال جی که مجهز به ThinQ AI هستند از پورت‌های HDMI 2.1 و نرخ فریم بالا (HFR) پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه، حرکات با سرعت 120 فریم در ثانیه صاف‌تر و واضح‌تر هستند و محتوای صحنه‌های اکشن و سریع مانند مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن بهتر پردازش می‌شود. پشتیبانی از قابلیت کانال پیشرفته بازگشت صدا یا eARC به علاقه‌مندان سینمای خانگی امکان بهره‌مندی از اتصال HDMI به صورت یکپارچه را می‌دهد تا از بالاترین کیفیت صدا در فرمت‌های مختلف با بیشترین میزان جزییات و عمق لذت ببرند. گزینه عالی برای شیفتگان بازی‌های ویدیویی در این محصولات جدید این است که تلویزیون های 2019 ال جی با Refresh Rate متغیر (VRR) و همین‌طور حالت خودکار ALLM سازگاری دارند. به همین علت، تصاویر واضح و تمیزی بدون نویز، بریده شدن و پرش در این تلویزیون‌ها ارائه می‌شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش سیستم عاملش هم اندروید 9 بود

  2. هوش مصنوعی توی همه چی نفوذ کرده