هاواچ اچ 9

هاوال اچ 9 به خیابان‌های ایران رسید + قیمت و مشخصات

خودرو هاوال اچ 9 (HAVAL H9) به صورت پلاک شده در خیابان‌های ایران مشاهده شد. شرکت بهمن موتور به عنوان نماینده هاوال در ایران، خودرو هاوال H9 را در بازار ایران عرضه می‌کند. در ادامه، مشخصات و قیمت این خودروی چینی را بررسی می‌کنیم.

شرکت بهمن موتور به عنوان نماینده شرکت چینی هاوال در ایران شناخته می‌شود. این شرکت مدتی است فروش خودرو هاوال اچ 9 را خیلی بی سروصدا شروع کرده است و اکنون مدل پلاک شده هاوال H9 در خیابان‌های ایران مشاهده شده است. هرچند در هفته‌های قبل بسیاری از رسانه‌ها به اشتباه تصور کردند هاوال اچ 9 مدل 2016 نیز توسط گروه بهمن به بازار عرضه می‌شود، اما مدل 2016 این خودرو توسط عظیم خودرو سفارش‌گذاری شده و شرکت بهمن موتور مدل 2018 آن را عرضه می‌کند.

هاواچ اچ 9

مشخصات فنی هاوال اچ 9 2018

مدتی قبل شرکت بهمن موتور به شرکت چینی هاوال سفارش داد تا مدل 2018 هاوال اچ 9 در کشور چین تولید شود و سپس به عنوان یک خودرو وارداتی در بازار ایران به فروش برسد. این خودرو به موتور 2 لیتری توربو و پاشش سوخت مستقیم مجهز است و پیشرانه آن می‌تواند قدرتی معادل 241.3 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر تولید کند. البته حداکثر گشتاور در دور موتور 1800 تا 4500 فراهم می‌شود. قدرت تولید شده از موتور این خودرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF آلمان به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود.

گفتنی است مدل پیشین هاوال اچ 9 که در کشورهای عربی عرضه می‌شود، دارای پیشرانه‌ای است که قدرتی برابر با 214.4 اسب بخار و گشتاور 324 نیوتن‌متر تولید می‌کند و حداکثر گشتاور آن نیز در دور موتور 2000 تا 4000 در دسترس است. قدرت این موتور توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود.

هاواچ اچ 9

امکانات و تجهیزات

شرکت هاوال برای مدل هاوال اچ 9 امکاناتی مانند تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، صندلی راننده برقی با حافظه، 8 کیسه هوای 12 نقطه‌ای، 7 صندلی، تنظیم حالت رانندگی، رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین‌های جانبی و عقب، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر آمپر آنالوگ و دیجیتال، تقسیم نیروی هوشمند در دیفرانسیل عقب، تریم داخلی چرم، سیستم تهویه 3 کاناله، صندلی‌های ردیف سوم با باز و بسته شدن برقی، سقف پانارومیک، کامپیوتر سفری، استارت دکمه‌ای، سیستم استارت و استاپ هوشمند، دنده پشت فرمان، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور نور و باران، چراغ زنون و چراغ‌شوی، چرخش چراغ‌ها در پیج‌ها، نمایشگر 8 اینچی، صندلی شاگرد برقی، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو با ماساژور، گرمکن فرمان و تنظیم برقی ستون فرمان در 4 جهت را در نظر گرفته است.

هاواچ اچ 9

قیمت هاوال H9

شرکت هاوال زیر مجموعه‌ای از گروه گریت وال محسوب می‌شود و خودرو هاوال اچ 9 را بر اساس تویوتا لندکروزر پرادو طراحی کرده است. با نگاهی به مدل طراحی، ابعاد و قوای محرکه آن می‌توان هاوال H9 را به عنوان رقیب تویوتا لندکروزر پرادو معرفی کرد. بهمن موتور قیمت رسمی هاوال اچ 9 را حدود 301 میلیون تومان اعلام کرد، اما در برخی از نمایشگاه‌ها قیمت این خودرو حدود 700 تا 750 میلیون تومان هم اعلام شده است. حتی برخی نیز قیمت آن را 900 میلیون تومان اعلام می‌کنند. البته مدلی که شرکت بهمن خودرو به بازار عرضه می‌کند برای سال 2018 است و نسبت به مدل‌های 2016 که در بازار ایران عرضه می‌شود از امکانات بیشتری برخوردار است.

هاواچ اچ 9

جدول مشخصات و امکانات هاوال اچ 9

  • برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید.

هاواچ اچ 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالیه هاوال H9 فقط با قیمت 500 میلیون مخصوص طبقه اشرافه .

  2. اون ماشین های ارزونی ک گفتین از اینا ارزون تر بودن