ال جی استایلر

مدل جدید ال جی استایلر مراقبت از لباس را وارد عصر جدیدی می‌کند

ال­ جی در نمایشگاه CES از Styler جدید خود با شیشه آینه‌ای مشکی‌رنگ رونمایی کرد و نحوه متعارف در مدیریت و مراقبت از لباس را به چالش کشید. مدل جدید ال جی استایلر دارای ویژگی‌های جدید و ظاهری زیبا و جذاب است.

ال­ جی در نمایشگاه CES 2019 چشم­‌انداز خود از آینده محصولات مراقبت از لباس را با سری جدید Styler به نمایش گذاشت. جدیدترین مدل این سری از یک در مجهز به شیشه آینه‌­ای مشکی‌رنگ بهره می­‌برد که موفق به دریافت جایزه نوآوری CES 2019 نیز شده است. همچنین ال­ جی مدل­‌های دیگر در ظرفیت بالا و آینه هوشمند مجهز به هوش مصنوعی را هم به نمایش گذاشت که تجربه مجازی صنعت فشن را متحول خواهد کرد.

ویژگی‌های ال جی استایلر جدید

سری پریمیوم و ممتاز ال جی استایلر با در آینه‌‌ای مشکی (LG Styler Black Tinted Mirror Glass Door) کارایی، شکوه و زیبایی را به همراه طراحی مدرن‌تر و بهتر خود و همچنین توانایی تمیز و بهداشتی نگه داشتن و حفظ بهترین ظاهر لباس به خانه مشتریان می‌آورد. ال جی استایلر جدید علاوه بر این که ظاهر زیبا و چشم‌نوازی دارد قادر است در آن واحد از 4 دست لباس که شامل یک شلوار روی در دستگاه می‌شود، بدون زحمت و خیلی راحت مراقبت کند. قابلیت‌های تشخیص یا عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis) و هوش مصنوعی (™SmartThinQ) به کاربران امکان بهره‌مندی از پشتیبانی سریع و دقیق را با کمک دستیار گوگل و صدای خود کاربر می‌دهد.

فناوری بخار ™TrueSteam ال جی در قلب دستگاه ال جی استایلر نهفته است و می‌تواند 99.9 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در لباس‌ها را از بین ببرد و کمد رخت و لباس‌های مشتریان را تمیز و بهداشتی نگه دارد. لباس‌هایی که در این دستگاه آویزان می‌شوند با تکان‌ها و لرزش‌های آرام عاری از هرگونه چروک و بوی نامطبوع و زننده می‌شوند و قابلیت خشک‌کن Gentle Dry نیز رطوبت را به سرعت و به طور کامل از لباس‌ها برطرف می‌کند. خشکشویی با پمپ حرارتی (Heat Pump Drying) مصرف انرژی را از طریق بازیافت گرمای ناشی از حرارت بالا و رطوبت داخل استایلر کاهش می‌دهد. قابلیت Pants Crease Care نیز ظاهر شلوار را با از بین بردن چروک و ایجاد خط اتوی تیز بدون نیاز به اتو زیبا، اتوکشیده و مرتب جلوه می‌دهد.

ال جی استایلر

علاوه بر استایلر، بازدیدکنندگان نمایشگاه CES با سری کامل محصولات مراقبت از لباس ال جی که برای خانه­‌های آینده طراحی شده­‌اند هم آشنا شدند. مثلا استایلری که دارای ظرفیت بالایی بوده و نمونه بزرگتر استایلر با در آینه­‌ای مشکی محسوب می­‌شود. این مدل از 5 جارختی متحرک بهره برده و می­‌تواند علاوه بر شلوار، کت­‌های بلند را نیز مرتب کند. همچنین ال جی اتاق خواب‌های آینده را نیز با آینه هوشمند مجازی خود به نمایش خواهد گذاشت. این آینه که از فناوری ThinQ بهره می‌­برد می­‌تواند با پیشنهادهای خود تجربه متفاوتی را در انتخاب لباس ارائه کند. چرا که شما می­‌توانید از طریق این آینه و بدون نیاز به پوشیدن، لباس مورد نظر خودتان را بخرید.

آقای سونگ دائه هیون (Song Dae-hyun)، رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال­ جی می­‌گوید:

ال­ جی استایلر با طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا، حوزه محصولات مراقبت از لباس را به سطح جدید ارتقا داده است. ما به توسعه قابلیت‌های استایلر بسیار علاقه داریم و این محصول را به مشتریانی پیشنهاد می‌دهیم  که تصور می‌کنند فقط با لباسشویی و خشک­‌کننده‌­های معمولی می­‌توان از لباس مراقبت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*