گک Entranze

معرفی کانسپت الکتریکی گک Entranze به عنوان یک کراس اوور-ون مخصوص سفر

شرکت چینی GAC از کانسپت الکتریکی گک Entranze در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی کرد. از این خودرو به عنوان یک کراس اوور-ون مخصوص سفر یاد می‌شود.

شرکت چینی گک (GAC) که به گروه صنعتی گوانگژو اتومبیل (Guangzhou Automobile Industry Group) تعلق دارد در سال 2018 کانسپت Enverge را معرفی کرد که نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو را جلب کرده بود. اکنون این شرکت در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 محصول جدید خود را با نام کانسپت الکتریکی گک Entranze رونمایی کرد. این خودرو نخستین محصولی است که در مرکز طراحی آمریکای شمالی گک تولید می‌شود.

کانسپت الکتریکی گک Entranze

مشخصات کانسپت گک Entranze

طراحان شرکت چینی گک سعی کردند خودرویی 7 نفره با طراحی آینده‌نگرانه و قوای محرکه‌ تمام الکتریکی تولید کنند. کانسپت الکتریکی گک Entranze یک کراس اوور-ون محسوب می‌شود که برای جاده‌ها بسیار مناسب است و ترکیب صندلی‌های آن نیز در طرح خلاقانه‌ای به شکل 3+2+2 چیده شده‌ است. طراحان برای ساخت خودرویی دوست‌دار محیط زیست متریال کابین را از جنس چوب‌پنبه ساخته‌اند. داشبورد این خودرو نیز با دو صفحه‌ی OLED در هر طرف و یک صفحه نمایش در میانه طراحی شده است. مدیر طراحی GAC در خصوص کانسپت الکتریکی گک Entranze عنوان کرد ما توانستیم خودرویی طراحی کنیم که تجربه رانندگی در سفر را برای افرادی که به مسافرت علاقه‌مندند لذت‌بخش می‌کند.

کانسپت الکتریکی گک Entranze

شرکت چینی گک از جزئیات محصول جدید خود به ویژه در بخش فنی اطلاعاتی را منتشر نکرده است، اما با توجه به نام این کانسپت متوجه می‌شویم که این خودرو الکتریکی است و احتمال دارد قوای محرکه نسخه مفهومی کانسپت Enverge که در سال قبل رونمایی شد نیز در این مدل استفاده شود. محدوده حرکتی این خودرو حدود 370 مایل (595 کیلومتر) خواهد بود. گفتنی است شرکت چینی گک دو خودرو دیگر خود به نام‌های مینی ون GM6 و شاسی‌ بلند جدید GS5 را هم در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی کرده است.

تصاویر کانسپت الکتریکی گک Entranze