مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو چند روز پیش از رونمایی لو رفت

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو (Xiaomi Redmi Note 7 Pro) چند روز پیش از رونمایی رسمی، به بیرون درز کرد. این گوشی به تراشه‌ی جدید اسنپدراگون 675 مجهز خواهد بود.

ما حالا می‌دانیم که شیائومی قصد دارد طی روزهای آینده، از نسخه‌ی پرو گوشی ردمی نوت 7 خود پرده برداری کند. و جدا از آنکه زمان معرفی آن هنوز تایید نشده است، ما در این گزارش به مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو دست پیدا کرده‌ایم. به نظر می‌رسد این مشخصات فنی رسمی هستند و از تصویری به دست آمده‌اند که شیائومی آن را برای مراسم رونمایی طراحی کرده است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو

یکی از کاربران ویبو با انتشار این گزارش، ادعا کرده که شیائومی ردمی نوت 7 پرو یکی از نخستین گوشی‌هایی است که به تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام مجهز خواهد بود. علاوه بر این، گوشی جدید شیائومی به جای سنسور دوربین ISOCELL GM1 سامسونگ (که در نسخه اصلی ردمی نوت 7 بود)، از یک سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 بهره می‌برد. تراشه‌ی اسنپدراگون 675 قدرتمندتر از سایر تراشه‌های میان رده کوالکام است. این تراشه حتی از اسنپدراگون 710 نیز قدرتمندتر است، اما از یک پردازشگر گرافیکی کندتر و یک ISP با ظرفیت پایین‌تر در آن استفاده شده و مبتنی بر پردازش 11 نانومتری به تولید می‌رسد.

جدا از مهم‌ترین مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو ، این افشاگر از قیمت این گوشی نیز پرده برداشته است. گفته می‌شود این گوشی با قیمتی بین 206 تا 220 دلار روانه‌ی بازارها خواهد شد. این گوشی قرار است اواخر فوریه (اسفند ماه) به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حداقل میدونیم با چی طرف هستیم