گوشی گوگل پیکسل 3 لایت

تماشا کنید: نگاه اولیه به گوشی گوگل پیکسل 3 لایت پیش از معرفی رسمی!

در گجت تی وی امروز، نگاه اولیه به گوشی گوگل پیکسل 3 لایت (Google Pixel 3 Lite) را پیش از معرفی رسمی آماده کرده‌ایم! اگر می‌خواهید با طراحی، مشخصات و امکانات موبایل جدید گوگل آشنا شوید، همراه گجت نیوز باشید.

سال گذشته، گوگل دو گوشی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را با قدرت پردازشی بالا و امکانات نرم افزاری فراوان روانه بازار کرد. این تلفن های هوشمند به ترتیب با قیمت‌های پایه 799 و 899 دلار در بازار به فروش می‌رسند که این قیمت در مقایسه با بسیاری از محصولات، نسبتا بالاست. همین موضوع نیز باعث شده است تا گوگل روی دستگاهی ارزان‌تر و با مشخصات فنی پایین‌تر به نام پیکسل 3 لایت کار کند؛ خبری که مدت‌هاست در مورد آن می‌شنویم.

در شرایطی که هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی توسط گوگل اعلام نشده است، ویدیویی جامع از بررسی گوشی گوگل پیکسل 3 لایت را آماده کرده‌ایم تا قبل از معرفی رسمی، نگاهی نزدیک به این تلفن هوشمند و تمام قابلیت‌های آن داشته باشیم. پیکسل 3 لایت با اسم رمز «سارگو» در حال توسعه بوده و قرار است با تراشه اسنپدراگون 670 روانه بازار شود. مهم‌ترین مشخصه این گوشی، دوربین پشتی قدرتمند آن است که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای شما باشد؛ قابلیتی که البته بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.

اما آیا گوگل با پیکسل 3 لایت می‌تواند موفق باشد؟ در پایان از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زیاد برند مطرحی نیس فعلا خیلی مونده تا از مخاطبا امتیاز بالایی بگیره

  2. همش قاب و حاشیس که اصلا زیبایی ظاهری نداره