مشخصات گلکسی M10

مشخصات گلکسی M10 سامسونگ افشا شد؛ سایز نمایشگر، نام تراشه و بیشتر

سامسونگ گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) کوچک‌ترین عضو سری M است و همراه با دو مدل دیگر، در تاریخ هشتم بهمن ماه رونمایی خواهد شد. اطلاعات لو رفته‌ی جدید اما، از هم‌اکنون طراحی و مشخصات گلکسی M10 را آشکار کرده‌اند.

با نگاه به تصویر زیر اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، پنل Infinity-V دستگاه و ناچ قطره‌ای آن است. سایز این نمایشگر ال سی دی، 6.2 اینچ و رزولوشن آن، 1520 در 720 پیکسل توصیف شده است. از دیگر مشخصات گلکسی M10 ، باید به ظرفیت 2 یا 3 گیگابایتی حافظه رم، پشتیبانی از دو سیم کارت و وجود یک شیار اختصاصی برای گنجاندن کارت microSD اشاره کنیم.

مشخصات گلکسی M10

اما برخلاف آنچه که در گیک‌بنچ دیده بودیم، ظاهرا تراشه اگزینوس 7870 در این گوشی جایی ندارد و در عوض، اگزینوس 7872 قدرت پردازشی آن را تامین خواهد کرد. این یعنی اینکه به جای هشت هسته A53، گلکسی ام 10 پردازش اطلاعات را با تکیه بر دو هسته A73، چهار هسته A53 و یک GPU جدیدتر و قدرتمندتر، مدیریت می‌کند.

ظرفیت باتری دستگاه 3400 میلی‌آمپر ساعت توصیف شده که متاسفانه از طریق پورت microUSB شارژ می‌شود. البته وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون را در آن باید به فال نیک گرفت. ابعاد این محصول نیز، 155.6 در 75.6 در 7.7 میلی‌متر و وزن آن 160 گرم عنوان شده است.

همانند سایر اعضای سری گلکسی ام، این گوشی هم دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی خود خواهد بود؛ متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و پیکسل‌های 1.12 میکرومتری، در کنار یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی. ناگفته نماند که در پشت دستگاه، اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود.

مشخصات گلکسی M20 در زمینه امکانات ارتباطی اما جای تعریفی ندارد، زیرا قادر به پشتیبانی از NFC و وای-فای 5 گیگاهرتز نیست؛ هرچند که رادیو FM را دریافت می‌کند. سیستم عامل پیش‌فرض دستگاه هم، اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی پایینه . این یه میان رده نیست . پایین رده است