کانسپت نیسان IMs

کانسپت نیسان IMs معرفی شد؛ تلفیقی از سدان و کراس اوور اسپورت

کانسپت نیسان IMs در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی شد. محصول جدید شرکت نیسان تلفیق زیبایی از سدان و کراس اوور اسپورت است. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این خودرو مفهومی آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی نیسان، کانسپت نیسان IMs را با هدف ارائه کلاس خودرویی جدید طراحی کرده است. محصول جدید شرکت نیسان تلفیقی از سدان و کراس اوور اسپورت محسوب می‌شود که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 معرفی شده است. این خودرو به نوعی یک کراس اوور بلند قامت چهار در با ساختار کانسپت الکتریکی است.

کانسپت نیسان IMs

مشخصات کانسپت نیسان IMs

شرکت نیسان با استفاده از پیشرانه‌ الکتریکی در اکسل‌های جلو و عقب حس اسپورت بودن این خودرو را افزایش داده است. این موتور می‌تواند قدرتی معادل 483 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن‌متر تولید کند. این خودرو از یک باتری 115 کیووات ساعتی بهره می‌برد و محدوده حرکتی آن نیز حدود 612 کیلومتر است. کانسپت نیسان IMs از دو حالت رانندگی خودکار و استاندارد بهره می‌برد.

کانسپت نیسان IMs

شرکت نیسان برای محصول جدید خود از طرح ظاهری آینده‌نگرانه‌ای استفاده کرده است. نمای کلی خودرو از سطوحی شبیه سپر طراحی شده که روی آن خطوط نرم قرار گرفته است. کانسپت نیسان IMs از جلوپنجره سنتی این شرکت ژاپنی بهره نمی‌برد، اما همچنان نیسان طرح V شکل را در تمام محصولات خود رعایت می‌کند. سقف این خودرو از طرحی خمیده برخوردار است و درها نیز به صورت منحصر‌به‌فردی باز می‌شوند. طراحان در بخش عقب خودرو نیز نواری نازک از چراغ‌های LED نصب کرده‌اند که ظاهر جذابی را به آن بخشیده است.

کانسپت نیسان IMs

در کابین کانسپت نیسان IMs شاهد آینده‌نگری بی‌پایان ژاپنی‌ها هستیم. طراحان برای روی صندلی‌ها از پارچه‌ای تیره‌رنگ و روی داشبورد و پانل درها نیز از سطوح طلایی‌رنگ استفاده کرده‌اند که این ترکیب فضای کابین را دل‌نشین‌تر کرده است. همچنین برای سرنشینان تعدادی صفحه نمایش ویژه تعبیه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به قابلیت جمع شدن غربیلک فرمان اشاره کرد؛ یعنی هنگامی که راننده حالت رانندگی خودکار را انتخاب کند، غربیلک فرمان جمع می‌شود و راننده می‌تواند استراحت کند یا با سرنشینان دیگر هم‌صحبت شود.

تصاویر کانسپت نیسان IMs