کفش هوشمند نایکی Adapt BB

نگاه نزدیک ویدیویی به کفش هوشمند نایکی Adapt BB

امشب قصد داریم در یک ویدیوی اختصاصی، نگاهی نزدیک به کفش هوشمند نایکی Adapt BB داشته باشیم. کتانی هوشمند جدید نایکی از فناوری FitAdapt بهره برده و بر خلاف محصولات مشابه، فاقد بندهای فیزیکی است!

نایکی یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده کفش‌های کتانی در دنیاست و هر از چند گاهی با معرفی محصولات هوشمند، توجه همگان را به خود جلب می‌کند. Adapt BB جدیدترین گجت این کمپانی آمریکایی و محصولی خلاقانه است که در آن نمی‌توانید هیچ بند فیزیکی را پیدا کنید؛ در عوض، سازندگان از مکانیسمی خلاقانه استفاده کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد بندها را با استفاده از اپلیکیشن مخصوص، شل یا سفت کنند.

سازندگان همچنین از لامپ‌های LED در بخش پایینی بهره برده‌اند که تغییر رنگ آنها با استفاده از اپلیکیشن امکان‌پذیر است. ویژگی بسیار جذاب دیگر، امکان شارژ بی سیم کفش‌ها است. مدیران می‌گویند 15 دقیقه شارژ برای یک دقیقه بازی کافی خواهد بود. اگر کفش را به صورت کامل شارژ کنید هم می‌توانید برای 10 تا 13 بازی از آن استفاده کنید. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 350 دلار، صاحب یک جفت کفش هوشمند نایکی Adapt BB شوند. در پایان، از شما دعوت می‌کنیم این ویدیوی جذاب را تماشا کنید.

با کفش هوشمند نایکی Adapt BB بیشتر آشنا شوید